וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתים עם בריכה - עד מיליון שקל

7.5.2016 / 13:10

יזמי הנדל"ן של היום מבינים שכחלק מהתחרות, עליהם להציע טרנדים שימשכו את הקהל, וכפועל יוצא, נכנסות בריכות השחייה יותר ויותר כסטנדרט בפרויקטים למגורים. סקרנו עבורכם שלל דירות עם בריכות ברחבי הארץ, במחירים לכל כיס

בריכות שחייה כבר אינן נחלתם של פנטהאוזים יוקרתיים בעיר ימים או ברמת אביב החדשה ותו לא. לאחרונה החלו יזמים לשווק דירות מגורים הכוללות בריכות שחייה פרטיות ומשותפות גם בשכונות ובפרויקטים הנחשבים 'עממיים' יותר – וכיום ניתן למצוא את הבריכה הפרטית לא רק כחלק ממפרט הפנטהאוז העליון, אלא כסטנדרט בחלק מתמהיל הדירות בפרויקט. היזמים הבינו שכחלק מהתחרות יהיה עליהם להציע טרנד שימשוך את הקהל – ומה יותר מתאים במזג האוויר החם מבריכה?

עלויות ההחזקה משתנות בהתאם לאופי וסוג הבריכה, אך אינן גבוהות באופן יחסי. עלות אחזקתה של בריכה משותפת בפרויקט מגורים תוסיף החל מ-100 שקלים לתשלום החודשי לחברת הניהול. עלות אחזקתה של בריכה פרטית בדירה תסתכם לדייר בכ-100-500 שקלים לחודש, תלוי באופן השימוש ואם רמת הטיפול היא עצמאית או מקצועית. סקרנו עבורכם שלל דירות עם בריכות ברחבי הארץ, במחירים לכל כיס.

לקריאה נוספת:
התחנה המרכזית בתל אביב: העירייה רוצה ארנונה מבעלי חנויות ללא גישה לעסק
קמדן מרקט בידיו: טדי שגיא חושף את התוכניות לפיתוח מרכז לונדון
ענבל אור תגיש דוח מעודכן על נכסיה

EDEN, עפולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית לילה, פרוייקט EDEN/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחיר: 940 אלף שקלים

המיקום: עפולה

הדירה: דירת 4 חד' 108 מ"ר + 13 מ"ר מרפסת

הפרויקט: EDEN של חברת "אלמוגים החזקות" נבנה למעשה כשכונה ייחודית, איכותית וסגורה לדייריה בלבד הכוללת 3 בנינים בני 7-9 קומות עם 30 דיירים בבניין ובסה"כ כ-100 יח"ד. במרכזה של השכונה, נבנות 2 בריכות לרווחת הדיירים: בריכת שחיה פרטית ובריכת שחיה לפעוטות וכן, סביבה שטחים ירוקים פתוחים. מרבית הדירות בשלושת הבניינים פונות לבריכה ונהנות מתכנון איכותי וסטנדרט בניה גבוה. בפרויקט מגוון סוגי דירות, בניהן דירות 3, 4, 5 ו- 6 חד', דירות גן ופנטהאוזים גדולים ומרווחים בתכנון יעיל ויוקרתי.

שלומי כהן, סמנכ"ל שיווק "אלמוגים החזקות": "להערכתי נראה בעתיד הקרוב יותר ויותר פרויקטים למגורים, שלא רק בערים המרכזיות אלא גם בפריפריה, מציעים בריכות משותפות כסטנדרט למגורים. כאשר עלות ההחזקה החודשית מסתכמת בכ-90 שקלים למשפחה, נדמה שהפרויקט הפך כדאי ומבוקש לא רק לזוגות ומשפחות אלא גם בקרב משקיעים וכן עולים מצרפת שרכשו לאחרונה דירות בפרויקט שמצאו בו אווירה של מעין קאנטרי פרטי".

שלומי ודניאלה פדידה, נשואים + 2, רכשו דירת 5 חדרים בפרויקט. "גרנו בנשר אך החלטנו להתרחק מאזור חיפה והמפרץ לטובת נוף פתוח וירוק יותר. רצינו לילדים משהו מרווח וגדול יותר, שיהיה מקום להיות בו בקיץ, אך במתחם סגור ובטוח. הגענו לפרויקט שמציע את כל הדברים הללו כולל בריכה. זהו פרויקט סגור, במתחם שהילדים לא יכולים להיעלם, מה שהיה השיקול העיקרי. תאר לך, ביום שבת אפשר לקום בכיף עם הקפה ולרדת לבריכה... זה משהו שזוגות צעירים לא יכולים להרשות לעצמם במקומות אחרים, וכאן זה אפשרי בגלל המחיר. בשבילנו, משפחה צעירה, להגיע לדירה משלנו לנו זה בכלל חלום, אז על אחת כמה וכמה לדירה חדשה מקבלן, 5 חדרים עם בריכה, זה באמת עולם אחר. למרות שבאופן יחסי שילמנו מעט יותר לעומת דירות אחרות שהוצעו לנו בשכונה, החלטנו שלטווח הארוך זה משתלם, כולל עלות האחזקה הקטנה יחסית. בסופו של דבר אין מה לעשות, כדי לקבל איכות חיים צריך לשלם".

"מיכלאנג'לו כנרת", טבריה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דירת הגן של פרויקט "מיכלאנג'לו כנרת", קומה 1/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחיר: 1.55 מיליון שקלים

המיקום: טבריה

הדירה: דירת גן בת 5 חדרים בקומה 4, בשטח של 137 מ"ר + 13 מ"ר מרפסת + 130 מ"ר גינה עם בריכה

הפרויקט: פרויקט "מיכלאנג'לו כנרת" בטבריה, של חברת "פידמונט אנטרפרייזס בע"מ", נבנה על שטח של כ- 100 דונם, בצמוד ליער צבי ולכביש 77. הפרויקט כולל 10 בניינים מדורגים בני 8 קומות, בהם 160 יחידות דיור עם 2 דירות בלבד בקומה, בתמהיל מגוון של דירות 3-5 חדרים ודירות מיוחדות, שלכולן מרפסות גדולות הפונות לנוף פתוח לכנרת, להרי הגליל ולרמת הגולן, לצד 36 מגרשים לבנייה עצמית שנמסרו לאחרונה. אלמנט ייחודי לפרויקט הוא שכ-75% ממנו מורכב משטחים פתוחים, שאותם תפתח החברה ויכללו חורש טבעי, פארק שכונתי, גינות שעשועים, פינות ישיבה ותצפית ועוד. הפרויקט מביא לצפון את הסטנדרט היוקרתי של המרכז ומפרט טכני עשיר שיכלול, בין היתר, קירות מסך מרצפה עד תיקרה הפונים לנוף עוצר נשימה. בנוסף, תכנון הפרויקט וההיתר כוללים אפשרות לתוספת של בריכת שחיה בדירות הגן.

שחר אריאל, סמנכ"ל השיווק בחברת פידמונט אנטרפרייזס בע"מ: "במסגרת סקר ומחקר שוק שערכה החברה לקראת תכנון הפרויקט, עלה הצורך של תושבי טבריה והסביבה בדירות מיוחדות המציעות איכות חיים מירבית ופרטיות בבניין מגורים. הפרויקט מתאים במיוחד למשפרי דיור תושבי האזור שרוצים לשדרג גם את אופי הדירה ולא את מספר החדרים בלבד וכן למשקיעים המחפשים דירה עם ערך מוסף לתשואה או כדירת נופש בכנרת, ואחת האפשרויות שאנו מציעים להם היא בריכת שחייה בדירות הגן. מדובר בפרויקט ראשון מסוגו בעיר, שכן הפרויקט תוכנן בסטנדרט ייחודי ויוקרתי במיוחד, כאשר המיקום הטופוגרפי של הפרויקט מאפשר שילוב של בריכת שחיה בגינה, בנוסף למרפסת הפונה לכנרת".

אשדר TRIO, חיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריכת שחיה חצי אולימפית. מתחם הספא של פרויקט אשדר TRIO/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחיר: 2.25 מיליון שקלים

המיקום: אוניברסיטת חיפה, סמוך לדניה

הדירה: דירת 4 חדרים, 122 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת

הפרויקט: פרויקט אשדר TRIO של חברת אשדר מקבוצת אשטרום ממוקם על רכס הכרמל בצמוד לאוניברסיטת חיפה, וכולל למעלה מ-300 יחידות דיור ב-3 מגדלים יוקרתיים בני 20-21 קומות. שניים מתוך שלושת המגדלים כבר אוכלסו, וכעת נמכרות דירות במגדל השלישי והאחרון ודירות לאכלוס מידי במגדל השני. הפרויקט כולל מתחם לייף סטייל וספא.

אסף יעקב, מנהל מכירות ארצי של חברת אשדר: "במתחם הלייף סטייל והספא בפרויקט הושקעו למעלה ממיליון שקלים. המתחם בשטח של 2,800 מ"ר, וכולל בריכת שחיה חצי אולימפית, בית קפה שיופעל על ידי הדיירים, לאונג' לפגישות, חדר כושר וספא, חדרי חוגים וחדרי טיפולים, המשמשים את הדיירים של הפרויקט היוקרתי".

"דמרי בשמורת ים", נתניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריכת שחייה פרטית לדיירי המתחם. "דמרי בשמורת ים", עיר ימים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחיר: 2.35 מיליון שקלים

המיקום: נתניה, עיר ימים

הדירה: דירת 4 חדרים, 124 מ"ר + 15 מ"ר מרפסת, קומה 1

הפרויקט: "דמרי בשמורת ים" של חברת י.ח דמרי, כולל דירות 4-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים המשקיפים לים, בסמוך ל"שמורת האירוסים" בעיר, וכולל 215 יחידות דיור ב-3 בניינים. הדירות כוללות סוויטות הורים, מטבח מפואר, מיזוג אוויר מרכזי, חניה תת קרקעית ומחסן, והן ייבנו בסטנדרט בנייה גבוה מאוד. כמו כן, נבנתה בפרויקט בריכת שחייה פרטית לדיירי המתחם עם מלתחות, חדר כושר וטרקלין דיירים מפואר.

אמיר כהן, מנהלת המכירות הארצי של חברת י.ח דמרי: "בריכת השחייה כוללת ספא וג'קוזי. השכונה מאופיינת בפרויקטים ברמה גבוהה, המציעים פסיליטיז שונים לדיירי אותו פרויקט. מתחם הבריכה והספא ב'דמרי בשמורת ים' הוא מתחם סגור שמשמש את הדיירים בפרויקט ואורחיהם".

"מול ים", חדרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחיר: 2.4 מיליון שקלים

המיקום: מערב חדרה

הדירה: דירת 4 חדרים בשטח של כ-100 מ"ר + כ-20 מ"ר מרפסת

הפרויקט: פרויקט "מול ים" של חברת "שי חי אחזקות נדל"ן" נבנה ממש על קו הים במערב חדרה . הפרויקט מונה 4 מגדלים בני 24 קומות כל אחד, עם 60 דירות בכל בניין ובסך הכול כ 240 דירות בתמהיל מגוון של 3, 4 חדרים ומיני פנטהאוזים ופנטהאוזים במפרט גבוה. בחזית הפרויקט, שאותו תכנן משרד פייגין אדריכלים, ישנה בריכה בגודל חצי אולימפי של 25 מטרים.

כמו כן, לדירות הפנטהאוז והמיני פנטהאוז בפרויקט בריכות פרטיות של כ-18-20 מטרים. בפרויקט לובאים מפוארים, חדר כושר ומועדון דיירים. כל המגדלים בפרויקט תוכננו כך שכל הדירות צופות לים ולחוף של חדרה. תמהיל הפרויקט, שבו ישנן גם דירות 3 חדרים בשטח 78 מ"ר, מאפשר גם למי שברשותו כ-2 מיליון שקלים בלבד ליהנות מבריכה פרטית בפרויקט.

לדברי סמנכ"ל השיווק והמכירות בפרויקט, ליאור חיוט: " בחזית הפרויקט בנה טיילת שתכלול, מרכז קניות, מסעדות ובתי קפה. החל מחודש הבא ייפתחו משרדי המכירות באתר וישווקו כמה דירות במחירי פרייסל".

חיה נחום, בעלת המטבחון פרסום ומומחית למיתוג פרויקטי נדל"ן למגורים: "שילוב של בריכה בתוך פרויקט מגורים חדש מהווה אמירה מבחינת מיתוג הפרויקט כסמל סטטוס עבור הרוכשים. בדרך כלל בפרויקטים שבהם מציבים בריכה לא מסתפקים רק בה, אלא משלבים פסיליטיז נוספים הממתגים את הפרויקט כיוקרתי, כמו חדר כושר, מועדון דיירים ולובי מפואר עם שומר בכניסה. לרוב נראה פרויקטים כאלה במגדלי מגורים ולא במסגרת בנייה רוויה רגילה. גם למיקום הפרויקט יש חשיבות והוא משפיע על עיצוב ותכנון הבריכה והפסיליטיז שאותם הפרויקט מציע. לדוגמה, בפרויקט 'מול ים' הממוקם על חוף הים במערב חדרה, תכנן האדריכל יהודה פייגין בריכת אינפינטי חיצונית היוצרת רצף כחול עם הים. כמו כן, חדר הכושר בפרויקט תוכנן כאקווריום שקוף, עם זכוכיות מיוחדות שמצד אחד צופות לים ומהצד השני מגינות מפני קרינת השמש. באזורים עירוניים למשל, נראה בריכות סגורות שמצד אחד שומרות על הפרקטיות של הדיירים, אך גם מותאמות יותר לסוג השימוש בהן".

"אלמוג הציפורים", מודיעין

מודיעין אלמוג הציפורים. ארקריאייטיב,
דירת הפנטהאוז/ארקריאייטיב

המחיר: 4.3 מיליון שקלים

המיקום: מודיעין

הדירה: דירת פנטהאוז 5 חדרים בשטח 140 מ"ר ומרפסת בשטח 102 מ"ר, עם בריכה מובנית של 15 מ"ר.

הפרויקט: "אלמוג הציפורים" של קבוצת אלמוג הינו פרויקט מגורים ייחודי בשכונת הציפורים במודיעין, המגדיר סטנדרטים חדשים של אדריכלות במודיעין. הפרויקט משתרע על 3 מתחמים נפרדים וכולל 25 תכניות דירה שונות בגדלים ובעיצובים משתנים, ומציע מבחר ייחודי של דירות מיני פנטהאוז ופנטהאוז, דירות גן ומרפסות גדולות, דירות גן בשטחים של 100-300 מ"ר עם בריכה פרטית ודירות רבות נוספות.

רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק של החברה: "שילוב בריכות שחייה במפרט של חלק מדירות הפרויקט מעלה את הערך המיתוגי של כלל הדירות בפרויקט ומגביר את כדאיות הרכישה שלהן. הכוונה גם לדירות שאין בהן בריכה, וזאת מכיוון שהפרויקט כולו נתפס כיוקרתי ואיכותי יותר וככזה המציע סטנדרט גבוה במיוחד".

אדריכל גיל שנהב ממשרד כנען שנהב אדריכלים: "החיפוש אחר חידושים ומגמות מקוריות בתחום הבנייה למגורים מגבירה את המודעות בקרב יזמים ואדריכלים בכל הנוגע לצרכים ולחלומות של רוכשי דירות, ומאתגרת אותם למציאת פתרונות מקוריים וחדשים. בבניינים רבי קומות, דוגמא מובהקת למצב זה היא הדרישה למרפסות גדולות, עד פי 3 מהסטנדרט המקובל, שהפכה למגמה בולטת בתחום הנדל"ן למגורים ובייחוד בדירות המיוחדות. מגמה נוספת, שהייתה בעבר נחלתם של פרויקטי יוקרה בלבד ונכנסת היום גם לפרויקטים סטנדרטיים, היא תכנון ובניית בריכת שחיה בפרויקט, בין אם מדובר בבריכה משותפת לדיירי הבניין ובין אם בריכה פרטית בדירת הגן, וזאת בהתאם לאופי הפרויקט ומיקומו".

שמאית המקרקעין והשמאית נחמה בוגין: "מה שהיה פעם בגדר הגשמת פנטזיה, הופך להיות יותר ויותר לחלק שגור מהתוספות בבתים ודירות חדשות. עלות תוספת בריכה בחצר ירדה בשנים האחרונות באופן משמעותי וגם ההליך להוצאת היתר לבריכה הפך קל יותר. למרות זאת, התמחור עבור בריכה נותן גבוה, שכן הדבר משדר יוקרה וסמל סטאטוס. הבריכות הפרטיות בדירות גן ובתים יכולות להוסיף בין 8%-12% לשווי הנכס. כאשר מדובר בבריכה משותפת בפרויקט אשר אותה חולקים דיירים, התוספת עומדת על 4%-7%. במקרה שכזה הדיירים אומנם נהנים מסמל סטאטוס ויוקרה, אך לא מדובר במוצר פרטי, וכמו כן ישנה מודעות לגבי הוצאות התחזוקה שהדיירים יהיו מחויבים לשלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully