וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה נמכרת דירה על הים בהרצליה ב-3 מיליון שקל בלבד?

3.4.2016 / 9:18

בדרך כלל מחירי דירות על קו הים בהרצליה יכולים להגיע לסכומים גבוהים במיוחד אך דירה במלון הרודס - 50 מטר מהחוף נמכרת בסכום נמוך יחסית. הסיבה: מדובר בדירה מלונאית שתעמוד לרשות הרוכש בחלק מהשנה בלבד

דירה בהרצליה. ראובן קסטרו
מלון הרודס/ראובן קסטרו

דירה מלונאית בשטח של 60 מ"ר, הממוקמת בקומה החמישית במלון הרודס בהרצליה פיתוח, מוצעת למכירה בסכום של 3 מיליון שקל. הדירה, הממוקמת כמה עשרות מטרים בלבד מקו החוף של הרצליה, כוללת מרפסת בגודל 10 מ"ר וגם חניה פרטית הממוקמת בחניון התת קרקעי של המלון. הדירה כוללת ריהוט מלונאי מלא והרוכש יוכל לעשות שימוש מלא במתקני המלון, הכוללים בריכה, חדר כושר וטרקלין עסקים.

דירה מלונאית כהגדרתה בחוק היא דירה שאמנם נרשמת על שם הרוכש, אך היא עומדת לרשותו לכל היותר 180 ימים בשנה. בשאר מחצית השנה מתחייב הרוכש להעמיד את הדירה לרשות בית המלון – אך במסגרת זו חולקים בית המלון ובעל הדירה ברווחים התפעוליים על הדירה, עבור התקופה שבמהלכה הדירה עמדה לשימוש המלון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דירה בהרצליה. ראובן קסטרו
ריהוט מלונאי מלא/ראובן קסטרו

"סכום של 3 מיליון שקל הוא סכום נמוך מאוד ביחס למיקום של הדירה, ונובע רק מהעובדה שמדובר בדירה מלונאית. דירת מגורים רגילה במיקום כזה היתה עולה לפחות סכום כפול", מסביר מאיר ליסקר, בעל פירמת התיווך נדל"נצ'יק בוטיק נדל"ן. ליסקר מציין כי דירות מלונאיות מועדפות בעיקר על ידי תושבי חוץ אך נרכשות מעת לעת גם על ידי משקיעים ישראלים. "במקרה הזה המוכר הוא משקיע ישראלי, שרכש את הנכס הזה ונהנה מהתשואה עליו, אך אני מעריך כי הרוכשים יהיו תושבי חוץ – שמחפשים נכס שבו הם יכולים להתגורר רק לתקופות מסוימות, ואין עליהם את נטל הטיפול בנכס בתקופות שבהן הם לא בארץ", הוא אומר.

עד כמה הקרבה לקו החוף משמעותית במחיר? ליסקר מציין כי בהרצליה פיתוח המחירים בין דירה הממוקמת קו ראשון לים, לבין דירה הממוקמת קו שני או שלישי לים – נעים בסביבות ה-50% ויותר ואילו בעיר תל אביב, ההבדלים מגיעים לעתים גם ל-100% הפרש במחירים.

"הקרבה לים היא אלמנט שמאוד מייקר את הנכס בנדל"ן. ברחוב גלי תכלת למשל, ההבדלים בין הבתים שנמצאים בתחילת הרחוב בסמוך לקו החוף לבין הבתים שממוקמים בסוף הרחוב ואין להם נוף לים – יכול להיות גם פי 3".

  • עוד באותו נושא:
  • הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully