וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4,500 התחרו על 167 דירות בהגרלת מחיר למשתכן בעפולה

31.3.2016 / 9:26

ההגרלה נערכה על גבי מחשב שאינו מחובר לאינטרנט שנשמר בכספת והוגדר מחשב מאובטח. 54 מהדירות הוקצו לטובת תושבים מקומיים

לשכת העיתונות הממשלתית

ההגרלה הראשונה של תכנית מחיר למשתכן במתכונתה המחודשת יצאה אתמול לדרך בעיר עפולה: להגרלה זו נרשמו 4,557 זכאי משרד הבינוי והשיכון שקיוו לזכות באחת מתוך 167 יחידות הדיור שהוגרלו בסיבוב זה בהנחה משמעותית: הדירות שיקבלו הזוכים יימכרו להם במחיר של 6,417 שקל למ"ר (כולל מע"מ) ובהנחה כוללת של כ-300 אלף שקל ממחיר השוק, כאשר הזוכים שירכשו את הדירות יקבלו מענק של 40 אלף שקל על מחיר הדירה.

ההגרלה, שהתקיימה אתמול, הקצתה לראשונה 54 מהדירות לטובת בני המקום ובימים הקרובים יימסרו ההודעות למשתתפים בהגרלה, שיוזמנו על ידי החברות היזמיות לבחור את דירתם, בפיקוח חברת הבקרה שמפעיל משרד הבינוי והשיכון בתהליך. במשרד הבינוי הדגישו אתמול כי " הליך ההגרלה נערך בהתאם לנהלים מחמירים ומוקפדים, במערכת ממוחשבת, ללא מגע יד אדם, בניהולה של ועדה ובפיקוחה של רו"ח מוסמך ".

בשבוע הבא צפויה להיערך הגרלה נוספת שבה יוגרלו 71 יחידות דיור נוספות בעיר עפולה. בנוסף, צפוי משרד הבינוי והשיכון לקיים הרשמה להגרלת מחיר למשתכן בשכונת אחיסמך בלוד, שם צפויות להיבנות 376 יחידות דיור. ההרשמה להגרלה זו תיסגר בימים הקרובים.

כאמור, הליך ההגרלה מתקיים באמצעות תוכנה שפותחה במשרד הבינוי והשיכון, המופעלת במחשב הגרלות נפרד שאינו מחובר לאינטרנט ומוגדר כמחשב מאובטח. במשרד הבינוי הדגישו כי מחשב זה מאוחסן בכספת קצין הביטחון של המשרד ונאסרת הכנסה של מידע אליו בכל דרך שהיא, על מנת למנוע כל חשש להטיה אפשרית. תהליך חישוב תוצאות ההגרלה מתבצע אף הוא בחדר הגרלות סגור, בנוכחות ועדת הגרלות המפקחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully