וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להפתיע: הפרויקט הבא של אדם נוימן - בערב הסעודית

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 9:14

אדם נוימן נכנס לערב הסעודית במהלך עולמי ראשון: חברת הנדל"ן שהקים, Flow, רוכשת שלושה מבנים בריאד יחד עם משקיעים נוספים • מדובר בפרויקט יוקרתי ומפואר שיתמקד בשוק הדירות להשכרה ארוכת טווח ויציע לדיירים את כל השירותים שאפשר לדמיין

הדמיה: פרויקט המגורים המפואר שיוקם בריאד. FLOW,
הדמיה: פרויקט המגורים המפואר שיוקם בריאד/FLOW

מהלך מהאגדות: אדם נוימן, איש העסקים הישראלי שבגיל 45 בלבד הספיק לעשות היסטוריה כשהקים חברת ענק כמו WeWork ולהוביל אותה לקריסה כלכלית תוך פחות מעשור, ממשיך לייצר כותרות בעולם העסקים הבינלאומי, והפעם - בערב הסעודית.

מדובר במהלך עולמי ראשון של אדם נוימן, שבאמצעות חברת הנדל"ן החדשה שהקים - Flow - רוכש שלושה מבנים בריאד, יחד עם משקיעים נוספים. כזכור אדם נוימן הקים את Flow בהשקעה פרטית של 350 מיליון דולר, ולצידו השקיעה ענקית ההון סיכון העולמית אנדריסן הורוביץ 350 מיליון דולר נוספים. שווי החברה מוערך במעל למיליארד דולר והיא בעלת נכסים בשווי של מעל מיליארד דולר.

הדמיה: פרויקט המגורים המפואר שיוקם בריאד. FLOW,
הדמיה: פרויקט המגורים המפואר שיוקם בריאד/FLOW

Flow, אשר בסיסה נמצא במיאמי, משתפת פעולה עם משקיעים מקומיים כדי לפתח ולרכוש שלושה בנייני דירות בריאד, שיכילו כ-920 יחידות לאחר סיום הבנייה אותם החברה מתכוונת להשכיר. הבניינים יהיו ברמת גימור גבוהה ויכלו את כלל המתקנים המקובלים בבנייני יוקרה - חדר כושר, ספא, בריכה וקונסיירז'. החברה גם תהווה הבעלים עבור הבניין וגם חברת הניהול בדומה למודל בארה"ב.

נכון להיום, Flow מחזיקה בשישה בניינים בארה"ב, ומפעילה שניים מהם. החברה מתמקדת בבניית נכסים שמקשרים בין דיירים ומייצרת עבורם סביבה קהילתית שמשדרגת את נושא הדיור מעבר למגורים בלבד, ומאפשרת להם גם להנות מהמגורים ולא רק לגור מתוך צורך. אחד מבנייני הדירות בריאד כבר החל בפיתוח אשר צפוי להסתיים עד סוף השנה. השניים הנותרים ייפתחו עד הרבעון הראשון של 2025.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
הדמיה: פרויקט המגורים המפואר שיוקם בריאד. FLOW,
הדמיה: פרויקט המגורים המפואר שיוקם בריאד/FLOW

הבניינים בריאד יכללו יחידות מרוהטות לפי דרישה, ויתמקדו בקהל מגוון של תושבים מקומיים וזרים, כמו גם חברות המחפשות לשכור יחידות עבור עובדים. עבור הבניין שכבר נמצא בימים אלו בפיתוח, השכר הממוצע לדירה מרוהטת הוא 4,262 דולר לחודש, ולדירות שאינן מרוהטות 2,843 דולר לחודש.

נזכיר כי לאחרונה דיווחנו על כך שהפנטהאוז היוקרתי של אדם נוימן בניו יורק מוצע למכירה במחיר הפסד. הפנטהאוז, שהוצע במקור למכירה ב-37.5 מיליון דולר בשנת 2020, הוצע לאחרונה למכירה במחיר של 25 מיליון דולר. מדובר בירידה דרמטית של 12.5 מיליון דולר מהמחיר המקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully