וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורדת מחירים דרמטית: אדם נוימן מציע את הפנטהאוז המפואר שלו במחיר הפסד

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 15:05

אדם נוימן, הישראלי שהקים את WeWork וזעזע את עולם הסטארט-אפים, ממשיך לנסות למכור את נכסיו: הפנטהאוז הטריפלקס היפהפה שלו בניו יורק מוצע למכירה ב-25 מיליון דולר, מדובר בירידה של 12.5 מיליון דולר מהמחיר המקורי שדרש

אדם נוימן מנכ"ל וויוורק - ניו יורק, 15 במאי 2017. רויטרס
אדם נוימן/רויטרס

אדם נוימן (45) המייסד הישראלי השנוי במחלוקת של WeWork, ממשיך להפתיע את העולם - הפעם עם ירידת מחירים משמעותית של הפנטהאוז הטריפלקס שלו בניו יורק. הפנטהאוז, שהוצע במקור למכירה ב-37.5 מיליון דולר בשנת 2020, עומד כעת למכירה במחיר מופחת של 25 מיליון דולר. מדובר בירידה דרמטית של 12.5 מיליון דולר מהמחיר המקורי.

לפי דיווח הניו-יורק טיימס, אדם נוימן קנה את הפנטהאוז המדובר בכ-27 מיליון דולר, אך מאז הוא נאבק למכור אותו במחירים גבוהים יותר. בשנת 2020, מיד לאחר פרישתו מ-WeWork, הפנטהאוז הוצע למכירה ב-37.5 מיליון דולר. לאחר שהמחיר הגבוה לא משך מספיק קונים, נוימן הוריד את המחיר ל-32 מיליון דולר בשנה שעברה. כעת כאמור הנכס עומד למכירה ב-25 מיליון דולר בלבד - פחות מהמחיר שבו נרכש במקור.

סלון הפנטהאוז היוקרתי של אדם נוימן. Residential_PRO/X, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סלון הפנטהאוז היוקרתי של אדם נוימן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Residential_PRO/X

הפנטהאוז, המשתרע על שטח של 6,630 רגל מרובע, מציע עיצוב ייחודי שמשלב בין יוקרה לפנטזיה. כך הניו יורק פוסט מתאר את הבית המרשים: "גרם מדרגות לולייני, מתקן אור כוכבים בעוצמה של 30,000 וואט וחדר אמבטיה מעוצב כצוללת צהובה הם רק חלק מהפינוקים שמחכים לקונה המאושר".

הדירה מצוידת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, כולל מערכת חכמה לניהול הבית, ומציעה נוף פנורמי לעיר ניו יורק ולאתרים המרכזיים שלה. עבור חובבי התרבות והאומנות, הפנטהאוז מציע גם גלריה פרטית להצגת יצירות אמנות, כמו גם קולנוע ביתי עם מערכת סאונד מתקדמת שמעניקה חווית צפייה מדהימה.

אם הפנטהאוז אכן יימכר, לא נראה שנוימן ומשפחתו ימצאו את עצמם ללא בית. מלבד האחוזה המפנקת שלהם בניו יורק, הם רכשו בית מפואר במיאמי תמורת 44 מיליון דולר. הבית במיאמי מציע נוף מרהיב לחוף הים, בריכת שחייה פרטית ומגרש טניס מפואר. בנוסף לבית במיאמי, נוימן מחזיק בנכסים נוספים ברחבי העולם, כולל נדל"ן מסחרי במקומות מרכזיים כמו לונדון וטוקיו, מה שמבטיח את שמירת מעמדו כאחד מיזמי הנדל"ן המשפיעים ביותר בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הסיפור שמאחורי הנפילה - והקאמבק

מאז 2019, השווי הנקי של נוימן צנח ב-54%, מה שלא מנע ממנו לקבל חבילת פיצויים בשווי מאות מיליונים לאחר שעזב את WeWork. למרות הירידה הדרמטית, הוא עדיין מחזיק בהון מרשים של 2.3 מיליארד דולר. הקשיים הכלכליים שלאחר פרישתו מ-WeWork לא השפיעו על יכולתו לשמור על אורח חיים יוקרתי. נוימן המשיך לבצע השקעות חכמות ואסטרטגיות שהבטיחו לו יציבות כלכלית, והוא ממשיך להיות דמות מוכרת בעולם העסקים והיזמות.

בשנת 2022 הוא הקים חברת נדל"ן בשם Flow, שמטרתה ליצור פיתוחי שכירות שמטפחים תחושת בעלות וקהילה. Flow פועלת מתוך חזון ליצירת סביבות מגורים איכותיות שמקדמות שיתופיות וקיימות. החברה שואפת לשלב בין טכנולוגיה מתקדמת לעיצוב חכם, במטרה לייצר חווית מגורים ייחודית ומותאמת אישית לדיירים. נוימן עצמו ממשיך להיות פעיל ברשתות החברתיות ובכנסים מקצועיים, שם הוא משתף את חזונו לנדל"ן העתידי. חזונו של נוימן כולל גם פיתוחים בתחום הקיימות והאנרגיה המתחדשת, כשהוא שואף לשלב פתרונות ירוקים בכל פרויקט שהוא מעורב בו.

נזכיר כי נוימן ויתר לאחרונה על הניסיון לרכוש מחדש את החברה שהקים, WeWork. לאחר פרישתו הדרמטית מהחברה בשנת 2019, נוימן ניסה שוב לחזור ולרכוש את השליטה ב-WeWork, אך לבסוף החליט לוותר על המהלך. ההחלטה לוותר על הניסיון לרכוש מחדש את החברה שהקים פותחת דף חדש בקריירה שלו, כשהוא מתמקד כעת בפרויקטים חדשים ואמביציוזיים בתחום הנדל"ן. ויתור על WeWork אינו סוף הדרך עבור נוימן, אלא הזדמנות להתחיל מחדש ולהתמקד בתשוקותיו ובחזונו לעתיד. ייתכן והעולם עוד ישמע רבות מהפרויקטים הבאים שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully