וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בממלכה: מלך בריטניה עובר לגור בניו יורק?

עודכן לאחרונה: 16.7.2024 / 10:10

דיווחים חשפו כי מלך בריטניה, צ'ארלס השלישי, שאובחן כחולה סרטן בחודשים האחרונים, חתום על עסקה לרכישת דירה יוקרתית בשדרת המיליארדרים בניו יורק. האם הוא רכש אותה לשימושו הפרטי?

המלך צ'ארלס עוזב את בית החולים לאחר טיפול בערמונית מוגדלת. Max Mumby/Indigo/, GettyImages
המלך צ'ארלס עוזב את בית החולים לאחר טיפול בערמונית מוגדלת/GettyImages, Max Mumby/Indigo/

אינגליש מן אין ניו יורק: הסכם מכר שנחשף בשבוע שעבר ע"י הניו יורק פוסט מציג כי מלך בריטניה, צ'ארלס השלישי, חתום על עסקה לרכישת דירה ברחוב 57 שבמערב מנהטן, שקיבל את הכינוי "שדרת המיליארדים", בסכום של 6.63 מיליון דולר.

זאת, נזכיר, כאשר מחירי הדיור במנהטן נמצאים בירידה מאז תחילת השנה וההיצע שובר שיאים של עשור. האם מדובר בהשקעה חכמה המיועדת להעברה בין דורית של המלך האנגלי, אשר התמודד עם אבחנה קשה של סרטן בחודשים האחרונים, או מקום מפלט פרטי למלך ולבני משפחתו?

השאלות עוררו ספקולציות רבות בתקשורת הבריטית והעולמית בימים האחרונים, במיוחד עקב העובדה שארמון בקינגהאם לא חזר על פניות להבהרות במשך מספר ימים מאז החשיפה. רוברט מק'קובינג, נציב סחר בכיר ומנהל סחר והשקעות בקונסוליה הקנדית בניו יורק, שחתם על ההסכם בשם המלך צ'ארלס, סירב גם הוא תחילה להגיב על מטרת הרכישה, והרוחות התלהטו.

סנטרל פארק, מנהטן, ניו יורק. ShutterStock
המלך צ'ארלס עובר למנהטן?/ShutterStock

בהמשך, כנראה לאור הסערה שנגרמה - הסביר מק'קובינג בשיחה עם הניו יורק פוסט כי הדירה תשמש כמעון הרשמי של הקונסוליה הכללית של קנדה בניו יורק. לדבריו, מדובר בהליך סטנדרטי, בהתחשב במעמדו של המלוכה כ"ראש המדינה של קנדה", כאשר קנדה היא אומה של חבר העמים הבריטי. "השם שלו משמש בתיעוד משפטי. זה עניין חוקי של קנדה עקב היותה מונרכיה חוקתית", אמר מק'קובינג והוסיף כי המלך צ'ארלס לא ישתמש במעון בעצמו.

זאת, לאכזבתם של דיירי שדרת המיליארדרים בניו יורק, אם הם עדיין יכולים להתאכזב ממשהו בעולם הזה.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

הדירה, הממוקמת בקומה ה-11, מציעה 334 מ"ר באחד המיקומים הכי נחשקים בעולם. היא כוללת שלושה חדרי שינה ו-4.5 חדרי רחצה, סלון מרווח, פינת אוכל צמודה ומטבח מפואר עם מכשירי חשמל מתקדמים. חדר העבודה הצמוד למבואה כולל חדר רחצה נפרד.

בנוסף, שירותי הבניין כוללים בריכת שחייה בגודל 25 מטר, סאונה נפרדת, ספא, קומת כושר מפוארת עם מרפסת ביניים, חדר אוכל פרטי, מטבח קייטרינג של שף וטרקלין דיירים עם מרפסת גדולה.

אם שקלתם אי פעם למצוא עבודה בקונסוליה הכללית של קנדה בניו יורק, עם המעון החדש והמפנק בלב מנהטן - זה בהחלט הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully