וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תוך שלוש שנים נהפוך את החורבות לגן עדן, רק תנו לנו כח אדם"

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 9:15

בתגובה לאזהרה של ראשי רשויות בצפון כי קבלני שיפוצים לא מוכנים להגיע לאזור, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים קורא לממשלה: "נשקם את הצפון והדרום תוך שלוש שנים, רק תעזרו לנו לגייס כח אדם להתחיל במלאכה"

הפגנת תושבי שלומי שמפונים מבתיהם, ירושלים, 16 במאי 2024. חיים גולדברג, פלאש 90
הפגנת תושבי שלומי שמפונים מבתיהם, ירושלים, 16 במאי 2024/פלאש 90, חיים גולדברג

בתגובה לקריאות שהושמעו מצד ראשי רשויות בצפון כי קבלני שיפוצים לא מוכנים להגיע לאזור: יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ערן סיב, מביע את מחויבותה המלאה של ההתאחדות ושל כלל קבלני השיפוצים בישראל לשיקום הצפון והדרום, תוך עבודה מאומצת מסביב לשעון. לדבריו, הם מבטיחים להפוך את החורבות לאזורים פורחים ויפי נוף בתוך שלוש שנים בלבד. עם זאת, סיב מדגיש כי כדי להצליח במשימה זו, יש צורך דחוף בסיוע הממשלה לגיוס כח אדם מתאים.

ביום רביעי הקרוב, סיב הוזמן לוועדת מנכ"לים בראשות מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, בהשתתפות מנכ"לים נוספים ממשרדי ממשלה שונים. מטרת הפגישה היא לדון במצוקת העובדים הענפה בענף השיפוצים, אשר נדחקה לפינה ולא קיבלה פתרון עד כה.

יו"ר התאחדות השיפוצים, ערן סיב, נזרק מהאולם במהלך דיון בכנסת. יח"צ, עיבוד תמונה
יו"ר התאחדות השיפוצים, ערן סיב, נזרק מהאולם במהלך דיון בכנסת/עיבוד תמונה, יח"צ

לדברי סיב, "ענף השיפוצים נמצא במצוקה חמורה של מחסור בכוח אדם מקצועי. המתווה הנוכחי להעסקת עובדים זרים אינו מתאים לצורכי הענף. תשלום של 25,000 או 30,000 שקל לעובד שיפוצים בודד נחשב בלתי אפשרי עבור קבלני השיפוצים הקטנים. בנוסף, תאגידי כוח האדם אינם מוכנים להתעסק עם השמת עובדים בודדים, ומעדיפים לעבוד רק עם קבלני בניין גדולים הדורשים 50 עובדים ומעלה".

סיב מוסיף כי יש למצוא פתרון מידי למצוקה זו, כדי להבטיח את יכולת הענף להמשיך ולספק שירותי שיפוצים איכותיים בכל רחבי הארץ, ובעיקר באזורים שנפגעו קשות וזקוקים לשיקום דחוף.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully