וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: יו"ר התאחדות השיפוצים נזרק מהאולם באמצע דיון בכנסת

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 11:06

יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ערן סיב, הגיע הבוקר לדיון בועדת עובדים זרים בכנסת במטרה להשמיע זעקה של ענף שלם, "שקורס תחת הנטל הכלכלי ולא נכלל בסל הפתרונות". עקב זעקותיו, סיב נזרק מהאולם. צפו בסרטון

ערן סיב נזרק מאולם בזמן דיון בכנסת/יח"צ

"קבלני שיפוצים יקרסו נפשית בגלל הממשלה הזאת": בדיון על עובדים זרים ופלסטינים בענפי הבניה והשיפוצים שהתקיים הבוקר (ד'), במסגרת הועדה המיוחדת לעובדים זרים בראשות ח"כ אליהו רביבו מהליכוד, הגיעו קבלי שיפוצים מכל רחבי הארץ, בהובלת עם יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, להשמיע זעקה של ענף שלם - שלדבריהם, קורס תחת הנט הכלכלי ולא נכלל בסל הפתרונות.

במהלך הדיון שהתפתח לצעקות וזעקות בין סיב ובין חברי הכנסת ומקבלי ההחלטות שהשתתפו בדיון, טען סיב: "להחליט לא להחליט זה הדבר הכי גרוע בעולם, בינתיים אנשים קורסים כלכלית ורגשית כי אין להם הכנסה ואתם לא עושים שום דבר".

"נתתם תמריצים 3 חודשים לעידוד עובדים חדשים בענפי הבנייה והחקלאות, ענף השיפוצים לא בלופ בכלל. אנחנו מחכים כבר 3 חודשים ואין פתרונות למדינת ישראל. שמענו מספיק, עכשיו תורנו לדבר ולהשמיע".

בתגובה, ענו מקבלי ההחלטות, בראשות יו"ר הועדה ח"כ רביבו טרם דרש לסלקו מהאולם עקב זעקותיו, כי "התפקיד שלנו לשמוע את הזעקה שלכם ולפתור אותה, לכן אנחנו מקיימים את הדיונים האלה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully