וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: תמונות חושפות הזנחה קיצונית בחווה המפוארת של קניה ווסט

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 11:36

סמל לקריירה הדועכת: תמונות שנחשפות לראשונה ממחישות את ההזנחה הקיצונית וההרס שפקדו את החווה המפוארת בשווי 2.2 מיליון דולר, שנותרה נטושה לאחר שעבר לגור בדירה שכורה בהוליווד עם בת זוגו החדשה

החווה המוזנחת של קניה ווסט. 17Xonline.com/Juliano, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
החווה המוזנחת של קניה ווסט/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, 17Xonline.com/Juliano

שורף אסם של 2.2 מיליון שקל: בעבר הייתה החווה של קניה ווסט בקלבסאס, קליפורניה, מקום מפואר ומעורר השראה, סמל לתוכניות הגרנדיוזיות של אחד האמנים הכי שנויים במחלוקת בעולם המוזיקה. היום, התמונות שנחשפות באתר החדשות Mailonline ממחישות את ההזנחה הקיצונית וההרס שפקדו את החווה המפוארת בשווי 2.2 מיליון דולר.

החווה, שנרכשה בשיא הצלחתו של ווסט בשנת 2018, שימשה כמקום מפגש לרבים מאירועי יום ראשון שהפיק ווסט, ואפילו כמטה לאקדמיה "דונדה", שניסתה לשלב חינוך לא קונבנציונלי עם השראה אמנותית ותוכנית לימודים יחידה במינה. השטח העצום של החווה כלל כיפות דיור טרומיות שהיו מיועדות לחסרי בית, רעיון שהוביל הרבה מהמעריצים שלו לראות בו כחדשן חברתי.

עם זאת, לצערם של רבים בעולם (ולא שלנו בעקבות סיבות אנטישמיות ידועות, לא נהיה צבועים) לאחר הפרידה המתוקשרת מגרושתו קים קרדשיאן בשנת 2021, החווה נותרה ריקה ונטושה. קניה עצמו עבר לגור בדירה שכורה במערב הוליווד עם בת זוגו החדשה, ביאנקה צנסורי. התנאים החדשים והמרחק מהחווה השאירו את הנכס במצב של הזנחה קיצונית.

קניה ווסט וביאנקה סנסורי. צילום מסך/ טוויטר @22metgala, עיבוד תמונה
קניה ווסט וביאנקה סנסורי/עיבוד תמונה, צילום מסך/ טוויטר @22metgala

התמונות החדשות שצולמו מהחווה חושפות מראה מזעזע: חור ענק בכניסה הקדמית, פסולת מפוזרת על הקרקע, ולכלוך שהצטבר במהלך הזמן. הכיפות הטרומיות, שהיוו את ליבת הפרויקט החברתי של ווסט, נראות כאילו נשכחו ולא טופלו במשך חודשים. השבילים שבזמנו הובילו לאזורים שונים בתוך החווה, כוסו בעשבים שוטים ופסולת, מה שהפך את המתחם לבלתי ניתן לזיהוי.

הכל נראה קודר עוד יותר בהתחשב בעובדה כי החווה נמצאת במרחק של כ-8 קילומטרים בלבד מהמתחם המשפחתי היוקרתי של קים קרדשיאן, בשווי 60 מיליון דולר. קים, שעדיין מתגוררת במתחם עם ארבעת ילדיהם המשותפים, נהנית מחיים פסטורליים ומטופחים, בעוד החווה של קניה מתפוררת.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
המתחם המשפחתי בשווי 60 מיליון דולר בו גרה גרושתו של ווסט, קים קרדשיאן, עם ארבעת ילדיהם המשותפים. 17Xonline.com/Juliano, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המתחם המשפחתי בשווי 60 מיליון דולר בו גרה גרושתו של ווסט, קים קרדשיאן, עם ארבעת ילדיהם המשותפים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, 17Xonline.com/Juliano

המראה המזעזע של החווה מהווה סמל לשינויים הדרמטיים בחייו של קניה ווסט. לאחר הפרידה, הקריירה של ווסט ספגה מכות רבות, בעיקר בעקבות ההתבטאויות האנטישמיות שהובילו לסיום השותפויות העסקיות החשובות שלו עם חברות כמו Adidas, Balenciaga ו-Gap. ההערות האנטישמיות, שכללו התבטאויות פוגעניות בטוויטר ובראיונות, גרמו לשערוריות גדולות ולגינויים רחבים מצד הציבור וארגונים יהודיים.

כשראשית ההתבטאויות הגיעה לשיאה, קניה ווסט היה נתון לביקורות חריפות מכל הכיוונים. חברות רבות, שלא יכלו להרשות לעצמן להיות מקושרות לאדם שהביע דעות כה שנויות במחלוקת, סיימו את השותפויות העסקיות עמו. הפסקת השותפות עם Adidas הייתה משמעותית במיוחד, משום שהמותג Yeezy הניב לו הכנסות משמעותיות. ההפסדים הכלכליים שהתרחשו כתוצאה מהסיום הפתאומי של השותפויות הללו נאמדים במאות מיליוני דולרים, והדימוי הציבורי שלו נפגע קשות.

בנוסף להפסדים הכספיים, ווסט איבד גם את מקומו ברשימת המיליארדרים של פורבס, וההערכות הן שכעת הוא רחוק מאוד מהתואר הזה. הדימוי הציבורי שלו נפגע קשות, והוא נתקל בקשיים רבים לשקם את המעמד שלו בתעשיית המוזיקה והעסקים.

החווה המוזנחת של קניה ווסט. 17Xonline.com/Juliano, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מבט נוסף על הנכס המוזנח/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, 17Xonline.com/Juliano

בעוד ווסט מתמודד עם ההשלכות של מעשיו וההזנחה של העבר, הוא מנסה לשקם את חייו ולעבור קדימה. אך המראות מהחווה בקלבסאס נשארים כתזכורת כואבת לעליות והירידות של הקריירה שלו, ולחלומות הגדולים שנשארו לא ממומשים. המראות מהחווה המוזנחת משאירים את השאלה באוויר: האם ווסט יוכל לשקם את חייו ולחזור למעמדו הקודם בתעשיית המוזיקה והעסקים? רק הזמן יגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully