וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם המשפחות שמשתגעות מדאגה, ובלי הבן שלי

שעאבן אלסייד

22.4.2024 / 2:42

ב-2015 בני נכנס בטעות לעזה ונשבה בידי חמאס. ב-7 באוקטובר מאות משפחות הצטרפו אליי בשותפות גורל איומה. למרות האכזבות, אני פונה אליו עכשיו בתקווה שישמע | שאעבן אלסייד, אביו של הישאם שמוחזק ברצועה כבר 9 שנים, במסר מרגש לבנו. מה נשתנה בחצי שנה: פרויקט מיוחד

בווידאו: אביו של הישאם א-סייד מגיב לסרטון בנו שפרסם חמאס/צילום: אבי רוקח
פעלנו בכל דרך אפשרית כדי לקבל שביב מידע לגבי הישאם. ניסיתי להגיע לחמאס דרך עיתונאים, אונר"א, הצלב האדום וכל מוסד אפשרי בעזה. העברתי דיווח על מצבו הרפואי, מרשמים לתרופות שהוא נוטל, ובעיקר - תחינות לעזרה ולשחרורו

במשך שנים סבל בני, הישאם אלסייד (36), ממחלה נפשית. הוא היה ידוע כאדם חברותי וחביב, עם נטייה לשוטט ולהגיע למקומות מרוחקים שאנשים לא מכירים. לרוב, כשהיה יוצא להרפתקאות כאלו, הוא היה מתקשר לאחר כמה שעות, מעדכן אותי ואף מבקש שאבוא להחזיר אותו הביתה.

ב-21 באפריל, בשנת 2015, הישאם נכנס לעזה בלי לעדכן או ליידע אותנו. העובדה שהוא לא חייג אליי במשך שעות כה ארוכות מאז יצא עוררה בי חשד. כעבור יממה פניתי למשטרה, שהגדירה אותו כנעדר. במשך ימים ולילות הפכתי כל אבן וכל פינה בארץ כדי למצוא את הבן שלי, היו לי הרבה מחשבות, חששתי לחייו, אך לא היה לנו קצה חוט. שלושה חודשים לאחר שהישאם נעלם, הודיעו חמאס שבידיהם ארבעה חטופים - אורון שאול, הדר גולדין, אברה מנגיסטו והישאם.

מה נשתנה בחצי שנה? כל הטורים, כל הסיפורים | פרויקט מיוחד

שעאבן אלסייד, שבנו הישאם מוחזק בעזה מאז 2015. באדיבות המשפחה
כל מבצע צבאי בעזה עורר בי תקווה לעסקת חטופים, תקווה שנכזבה. שאעבן אלסייד/באדיבות המשפחה

רק אז גילינו מה עלה בגורלו, ושהוא מוחזק בעזה. עד היום לא ידוע לי כיצד הצליח לחצות את הגבול ולהיכנס לרצועה. עם פרסום ההודעה של חמאס, פעלנו בכל דרך אפשרית כדי לקבל שביב של מידע לגביו. ניסיתי להגיע אל ארגון הטרור דרך עיתונאים, אונר"א, הצלב האדום וכל מוסד אפשרי בעזה. העברתי דיווח על מצבו הרפואי, מרשמים לתרופות שהוא נוטל, ובעיקר - תחינות לעזרה ולשחרורו.

חג שמעולם לא חווינו דומה לו: כך נחגוג את פסח 2024

עוד בוואלה!

פוחדים להישכח מאחור: קרוביהם של השבויים הנמצאים שנים בעזה

לכתבה המלאה
הישאם אלסייד, שמוחזק ברצועת עזה מאז 2015.. באדיבות המשפחה
כל ההרפתקאות שלו הסתיימו אותו הדבר - עד היום ההוא לפני 9 שנים. הישאם אלסייד שמוחזק בעזה/באדיבות המשפחה
הפגנת משפחות חטופים בדרישה לקיום עסקה,  דרך בגין תל אביב, 13 באפריל 2023. אורי סלע
נמצא איתן באותה הסירה, עד שנחזיר את כולם. הפגנת משפחות חטופים בתל אביב/אורי סלע

מה נשתנה בחצי שנה: פרויקט מיוחד בוואלה

במהלך 2022 חמאס פרסם סרטון ובו טען שהישאם במצב קשה. כל ניסיון שלי ושל המדינה להשיב את הישאם ואת שאר החטופים לא צלח. כל מבצע צבאי בעזה עורר בי תקווה לעסקת חטופים, שלא התממשה.

לאחר האסון הנורא ב-7 באוקטובר, מאות משפחות נוספות הצטרפו, לצערי, למעגל החטופים. מבחינתנו, זה העלה מחדש את המודעות להישאם, ויותר ויותר אנשים פונים אלינו ומבקשים לשמוע את סיפורו. מאז חברתי למטה משפחות החטופים, במטרה לרכז מאמצים כדי להחזיר את הבן שלי ואת כולם הביתה. ולהישאם אני רוצה למסור שימשיך להיות חזק. אנחנו לא עוזבים אותו ולא מרפים, יומם וליל, עד שישוב.

מה נשתנה בחצי שנה? כל הטורים, כל הסיפורים | פרויקט מיוחד

הכותב הוא קבלן תשתיות, חבר ארגון הקבלנים בנגב ואיש שבט אלסייד בחורה. בנו הישאם מוחזק בידי חמאס בעזה כבר 9 שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully