וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעבר 15 שנות המתנה: צעד נוסף בדרך למגה פרויקט ההתחדשות בגבעתיים

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 10:20

הבוקר התקיים טקס קביעת מזוזה במשרדי המכירות החדשים של פרויקט "אביב בגבעתיים", שכולל הריסה והקמה של 11 מגדלים במסגרת התחדשות עירונית במתחם ההסתדרות. השלב הראשון של הפרויקט שיצא כאמור לשיווק כולל בנייה של 3 מגדלים ו-332 דירות

הדמיה: מתחם אביב בגבעתיים של חברת אביב ייזום. 3dvision,
הדמיה: מתחם אביב בגבעתיים של חברת אביב ייזום/3dvision

כעבור שנים רבות של המתנה: אביב ייזום (בבעלות משותפת של קבוצת אביב ומליסרון) יחד עם חברת סער שקד חנכו הבוקר (ב') את משרד המכירות החדשים בטקס קביעת מזוזה של פרויקט הענק - 'אביב בגבעתיים', בשכונת תל גנים.

כזכור, לפני כשבועיים יצאה אביב ייזום לשיווק בפרויקט שיכלול בשלב הראשון בנייה של 3 מגדלים בני 24 קומות ובסה"כ 332 יח"ד חדשות דירות בנות 3-6 חדרים, דירות גג ופנטהאוזים מפוארים במקום 115 יח"ד שיהרסו. בהמשך יבנו עוד 8 מגדלים כך שסה"כ תבנה חברת אביב ייזום 11 מגדלים בפרויקט בני 24-35 קומות.

פרויקט אביב בגבעתיים, הממוקם בין הרחובות ההסתדרות והמאבק בעיר גבעתיים מהווה פרויקט דגל של אביב ייזום ובכוונת החברה למצבו כשכונה מובילה ואיכותית אשר תכלול מגוון שירותים קהילתיים לרווחת דייריה.

"עיסוק בנדל"ן מחייב אותך להיות אדם אופטימי"

הטקס התקיים במעמד דפנה הרלב מנכל"ית קבוצת אביב ואביב ייזום, אופיר שריד, יו"ר דירקטוריון משותף של אביב ייזום ומנכ"ל חברת מליסרון, גילי שקד וקובי סער מנהלי זרוע התחדשות עירונית באביב ייזום ובעלי חברת סער שקד והמשנה לראש עיריית גבעתיים, מושיק גולדשטיין.

דפנה הרלב, מנכ"לית אביב ייזום, אמרה: "עיסוק בנדל"ן מחייב אותך להיות אדם אופטימי. בנוסף, אומרים שעיסוק בנדל"ן מעיד על סגולה לחיים ארוכים כי הפרויקטים נמשכים זמן רב בעיקר בתחום התחדשות עירונית. אנחנו אוהבים את הבנייה ואת היצירה והערך שמוביל אותנו הוא שעל הבית לא מתפשרים, לכן אנחנו משקיעים חשיבה רבה כבר משלב התכנון ועד הביצוע. המתחם שהתחלנו איתו יהווה סמן ימני לשכונה כולה. מלבד לבנות דירות ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו חושבים על קהילתיות והעתיד של הדיירים. במגדלים החדשים ייבנו מתחמים מושקעים עבור המבוגרים, כמו חללי עבודה וחדר כושר פרטי הכולל סטודיו לאימונים. עבור הילדים והנוער ייבנה ג'ימבורי, מרחב של פעילויות יצירה, חדר משחקי וידאו, חדר הקרנה ועוד. חשבנו על כל הפרטים הקטנים גם על חדרי רחצה לאופניים ועל מספרת כלבים. אנחנו מאמינים בחשיבות של התחדשות עירונית ונמשיך לפעול למען הדיירים והרוכשים שלנו".

מימין לשמאל - גילי שקד בעלי חברת סער שקד, דפנה הרלב מנכל"ית קבוצת אביב, ואופיר שריד, מנכ"ל חברת מליסרון. רפי דלויה,
מימין לשמאל - גילי שקד בעלי חברת סער שקד, דפנה הרלב מנכל"ית קבוצת אביב, ואופיר שריד, מנכ"ל חברת מליסרון/רפי דלויה

מושיק גולדשטיין, משנה לראש עיריית גבעתיים אמר: "כמי שמלווה את פרויקט ההסתדרות ב-15 שנים האחרונות אני מתרגש מאוד. אני מודה לראש עיריית גבעתיים רן קוניק שאפשר לי להוביל את פרויקט ההסתדרות ולפעול בשיתוף פעולה מלא ביחד עם קבוצת אביב שמהווה היום למעלה מ50% מהשכונה החדשה שעומדת לקום".

גילי שקד, מנהל זרוע התחדשות עירונית באביב ייזום ובעלים שותף בסער שקד, אמר: "אני רוצה להודות לדפנה הרלב מנכ"לית אביב ייזום השותפה המובילה של הפרויקט, שליוותה ותמכה לאורך כל הדרך וכמובן לרן קוניק ראש עיריית גבעתיים ולמושיק גולדשטיין המשנה לראש העיר שהאמינו, עזרו ודחפו מהרגע הראשון עד לאישור התכנית בשנת 2018. לפני 9 שנים השותף שלי קובי סער אמר לי שהפרויקט הבא שלנו זה ההסתדרות בגבעתיים, בדרך עברנו דלת דלת, הכרנו את בעלי הדירות ובצעדים קטנים הצלחנו לזכות באמונם ולבסוף במכרז למתחם ג' שהתחלנו לשווק בימים אלו, עם הזמן זכינו במתחמים נוספים והיום אנחנו בונים שכונה שלמה ומודרנית, בסה"כ 11 מגדלים בני 25-35 קומות שהם 1505 יח"ד".

עוד הגיעו להשקת משרד המכירות וקביעת המזוזה: ליאור עמידור, עו"ד נציגות הדיירים; עו"ד עופר נועם יו"ד היזם; אדריכלית רחל פלר בעלי משרדים יסקי מור סיוון , האדריכלים של 11 המגדלים של אביב בפרוייקט; דניאל חסון, מעצב הפנים הנודע שעיצב את משרד המכירות החדש ברח' הרב הרצוג בגבעתיים כמו גם את כל השטחים הציבוריים בפרוייקט החדש, הנהלת אביב ייזום ואורחים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully