וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירות של עשרות מיליונים בחודש אחד: ביקוש גבוה לפרויקט הזה בירושלים

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 14:10

חברת שתית מדווחת על התחלה מוצלחת בשיווק הפרויקט שלה "פסגת גל" בפסגת זאב בירושלים, כאשר מכרה 11 דירות החודש בסך 35 מיליון שקל | החברה קיבלה היתר חפירה וכבר עלתה על הקרקע. צפי אכלוס בעוד שנתיים

פרויקט "פסגת גל" בפסגת זאב של חברת שתית. "קוביה",
פרויקט "פסגת גל" בפסגת זאב של חברת שתית/"קוביה"

חברת שתית מדווחת היום (ג') כי היא מכרה החודש 11 דירות, בגדלים שונים, בפרויקט "פסגת גל" בפסגת זאב, ירושלים בסך כולל של כ-35 מיליון שקל. החברה קיבלה היתר חפירה וכבר עלתה על הקרקע. צפי אכלוס בעוד שנתיים.

פרויקט "פסגת גל" בפסגת זאב, ירושלים, נמצא באזור המזרחי המתפתח החדש של השכונה.
הפרויקט הצופה אל שטחים רחבי ידיים ובסמוך למרכזי וימנה חמישה בניינים בבנייה מדורגת ומוקפדת, לובי כניסה מפואר ועצמאי.

בפרויקט דירות בנות 2.5-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, מרווחות ומותאמות לסגנון החיים של הציבור הישראלי. מפרט הדירות איכותי עשיר ומפנק .הפרויקט משולב מחיר למשתכן והשוק הפרטי.
כחלק מתוכנית הפרויקט יכלול גם פיתוח סביבתי נרחב שיכלול שביל הליכה וגינה, לרווחת הדיירים בפרויקט.

הפרויקט קיבל את שמו של גדי איזנקוט, שנפל במלחמה

נזכיר כי שם הפרויקט, "פסגת גל" כאמור, קרוי על שמו של גל איזנקוט, בנו הצעיר של השר וחבר הקבינט גדי איזנקוט, שנהרג בעת פיצוץ פיר מנהרה ממולכד בג'באליה, במהלך מלחמת חרבות ברזל. השם לפרויקט נבחר לאחר שחברת שתית הודיעה כי פרויקטי החברה בשנים הקרובות יקבלו שמות של חיילים שנפלו במלחמה, במטרה לכבד את זכרם. לשם בחירת השמות, הוקמה ועדה מיוחדת מטעם החברה שבוחרת את הפרויקטים שיקראו ע"ש נופלי ישראל ויוצרת קשר עם המשפחות במטרה לקבל את אישורן ולהזמינן לטקס הקדשה.

לדברי שלום שטרית, בעלי חברת שתית: "כחלק מהחזון של החברה, שתית עוסקת בציונות ובניית הארץ אנחנו מתכוונים להתחיל לבנות כמה שיותר מהר עבור זוגות צעירים שזקוקים לדיור בר השגה, ולהמשיך בתנופת הפיתוח. הפרויקט כולל דירות במחיר למשתכן ולשוק הפרטי ושניהם ירוויחו בגדול מהבנייה האיכותית והפיתוח הסביבתי שאנחנו מתכוונים לעשות ויאפשר למשפחות ולמשפרי דיור, איכות חיים וקהילה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully