וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום רחובות, בניינים: "שתית" הודיעה - פרויקטים יקראו ע"ש הנופלים

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 10:09

לא עוד שמות שיווקיים באנגלית: חברת הנדל"ן שתית הודיעה כי כל הפרויקטים ששתית עתידה לבנות בשנה הקרובה יקראו על שמות גיבורי ישראל, חללי צה"ל במלחמת חרבות ברזל. תוקם ועדה מיוחדת לבחירת הפרויקטים ויצירת קשר עם המשפחות

הפרויקט של שתית בקרית ביאליק יוצא לדרך. הדמיה - איבולב מדיה,
הפרויקט של חברת "שתית" בקרית ביאליק/הדמיה - איבולב מדיה

מגדלי אריאל בנהריה, על שם אריאל בן משה ז"ל: מאות חיילי צה"ל נהרגו מאז מתקפת הפתע הרצחנית ב-7 באוקטובר ובמהלך מלחמת חרבות ברזל שהחלה בעקבותיה. מאות גיבורי ישראל שנפלו תוך כדי ביצוע תפקידם בהגנה על המולדת.

במטרה לכבד את זכר הנופלים, חברת הנדל"ן "שתית" הודיעה כי כל פרויקטי החברה יהיו על שם חיילים שנפלו במלחמת חרבות ברזל. לשם בחירת השמות, תוקם ועדה מיוחדת מטעם החברה שתבחר את הפרויקטים שיקראו ע"ש נופלי ישראל, תיצור קשר עם המשפחות במטרה לקבל את אישורם ולהזמינם לטקס הקדשה.

נכון לעכשיו שמות הפרויקטים שקיבלו את אישור המשפחות הם: מגדלי אריאל בנהריה ע"ש אריאל בן משה ז"ל; פסגת גל בפסגת זאב ע"ש גל איזנקוט; מרחבי אלחנן בבאר שבע ע"ש אלחנן ז"ל.

חברת שתית מאכילה מאות חיילים בשלושה מוקדים, בכל יום בדרום ובצפון. שתית,
חברת שתית מאכילה מאות חיילים בשלושה מוקדים, בכל יום בדרום ובצפון/שתית

שלום שטרית, בעלי שתית: "שתית ממשיכה להיות בית ישראלי אמיתי ולהשקיע בעם ישראל. כעת החברה תפעל בכמה צעדים לחיזוק הצבא ולעזרה בהקדשת זכר הנופלים על הגנתה, ולכן הוחלט כי כל העשרים הפרויקטים ששתית עתידה לבנות בשנה הקרובה, בחיפה, נהריה, ירושלים, באר שבע, תל אביב, קרית ביאליק ועוד, יקראו על שמות גיבורי ישראל ז"ל, שחירפו נפשם על הגנה על הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully