וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפסד של כחצי מיליארד שקל: חנן מור תמכור את הקרקע בשדה דב?

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 17:16

חברת הנדל"ן י.ח. דמרי הציעה לרכוש את מלוא הזכוית במגרש של חנן מור במתחם שדה דב תמורת סכום של 1.1 מיליארד שקל, סכום הנמוך בכ-500 מיליון שקל מהמחיר ששילמה חנן מור לפני כשלוש שנים

חברת חנן מור, שנכנסה לאחרונה לחובות עתק של 2.9 מיליארד שקלים ומחפשת לממש נכסים, קיבלה היום (ד') הצעה על סך כ-1.1 מיליארד שקל מחברת י.ח דמרי על הקרקע בשדה דב. זאת, לאחר שהמגרש המדובר נרכש לפני כ-3 שנים תמורת כ-1.6 מיליארד שקל, כלומר - בחצי מיליארד שקל יותר.

חברת י.ח. דמרי, שבשליטת יגאל דמרי (62.46%) הגישה הבוקר את ההצעה למנהל ההסדר של קבוצת חנן מור אחזקות בע"מ, ובה הציעה כאמור לרכוש את מלוא זכויות במגרש 107 במתחם שדה דב בשטח של כ-7,575 מ"ר.

על הפרק עומדות זכויות לבניית 458 יח"ד בתוספת שטחי מסחר ומלונאות. כמו-כן, אמורה בעלת הזכויות להעביר לחברת י.ח. דמרי את זכויותיה מכוח כל ההסכמים שנעשו על-ידי בעלת הזכויות מול צדדי ג' ומול חברת חנן מור, וכן כל זכות אחרת קיימת או עתידית ביחס לבעלת הזכויות או למקרקעי שדה דב. כאמור, בתמורה לרכישת המניות, תשלם החברה לגופים המוגדרים בהצעה כ"נושי שדה דב" סך של כ-1.1 מיליארד שקל.

פרויקט נוף ים של חברת שתית, נאות פרס חיפה. אדריכל גבי שוורץ,
פרויקט נוף ים של חברת שתית, נאות פרס חיפה/אדריכל גבי שוורץ

כזכור, בית המשפט אישר בחודש שעבר את עסקת המכירה של הקרקע בנאות פרס, מחברת חנן מור לחברת שתית שבבעלות היזם שלום שטרית, תמורת 175 מיליון שקל. שתית, שכבר החלה לשווק את הפרויקט הראשון במתחם, מתכוונת להתחיל את הבנייה בו כבר בחודשים הקרובים.

המתחם שנרכש יהיה הגדול ביותר בשכונת נאות פרס, בגודל 44 דונם, ויכלול כ-840 יחידות דיור ב-24 בניינים סך הכל. היקף ביצוע הפרויקט כ-1.25 מיליארד שקל. עד כה נתנה הוועדה המקומית אישור לבניית שניים מהמגרשים, שם יקומו 419 דירות. כ-250 מהן במסגרת מחיר למשתכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully