וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

65 מיליון שקל בשבוע אחד: נמכרו 20 דירות בפרויקט הזה בחיפה

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 15:24

בשבוע שעבר הודיעה חברת שתית על תחילת שיווק הפרויקט החדש שלה בשכונת נאות פרס בחיפה. מאז, החברה הספיקה למכור 20 דירות בהיקף כולל של 65 מיליון שקל, כולל פנטהאוז בקומה ה-21 של הפרויקט

פרויקט נוף ים של חברת שתית, נאות פרס חיפה. אדריכל גבי שוורץ,
פרויקט נוף ים של חברת שתית, נאות פרס חיפה/אדריכל גבי שוורץ

ברקע המלחמה, הביקוש לדירות גובר: חברת שתית מדווחת היום (ב') כי היא מכרה בשבוע הראשון לפתיחת השיווק של הפרויקט החדש של החברה "נוף ים" בשכונת נאות פרס בחיפה 20 דירות בהיקף של 65 מיליון שקל. נמכרו דירות בגדלים שונים, ופנטהאוז בקומה ה-21 של הפרויקט.

נזכיר לפני כחודש אושרה עסקת המכירה של הקרקע בנאות פרס, עליה ייבנה הפרויקט, מחברת חנן מור לחברת שתית שבבעלות שלום שטרית. שתית רכשה את הקרקע במחיר של 175 מיליון שקל. היקף ביצוע הפרויקט, שעתיד לכלול כ-840 מיליון שקל, הינו כ-1,250,000,000 שקל. החברה אמורה לקבל היתר עבודות עפר כבר החודש, והאכלוס כ-36 חודשים מקבלת ההיתר.

המתחם המדובר בגודל 44 דונם אשר עליהם ייבנו 24 בניינים שיכללו שטחים ירוקים, גינות משותפות ושבילי הליכה. תמהיל הדירות כולל דירות 4,5,6 חדרים, דירות גן ענקיות ופנטהאוזים מרהיבים שצופים לים. המתחם יהיה הגדול ביותר שנבנה בשכונת "נאות פרס" במערב חיפה, והחברה מתכוונת להתחיל את בנייתו כבר החודש. עד כה נתנה הוועדה המקומית אישור לבניית שניים מהמגרשים, שם יקומו 419 דירות. כ-250 מהן במסגרת מחיר למשתכן.

"מצביע על הצורך הגדול של פרויקטים חדשים בחיפה"

לדברי שלום שטרית, בעלי חברת שתית: "כחלק מהחזון של החברה, שתית עוסקת בציונות ובניית הארץ בעיקר בפריפריות ובצפון. אנחנו מתכוונים להתחיל לבנות כמה שיותר מהר עבור זוגות צעירים שמחכים שנים לדיור באזור חיפה, ולהמשיך בתנופת הפיתוח בצפון".

"זה הולך להיות הפרויקט הגדול ביותר בשכונה המתפתחת נאות פרס, ואני מאוד נרגש להיות חלק מהבניית בחיפה כחלק מהחזון של החברה. מכירת 20 דירות בשבוע הראשון, מצביעה על הצורך הגדול של פרויקטים חדשים בחיפה", הוסיף.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully