וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 דקות מירושלים, רבע מחיר פחות: ביקוש מפתיע לפרויקט החדש באבו גוש

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 12:40

נמכרו מעל 45% מהדירות בפרויקט החדש באבו גוש, "נופי אילן", של החברות א. חבר ותניא ישראל. בפרויקט מוצעות דירות 5 חדרים חדשות במחירים של פחות מ-3 מיליון שקל, לעומת דירות חדשות דומות במבשרת ציון שנמכרו בכ-4 מיליון שקל

פרויקט "נופי אילן" באבו גוש. הדמיה Viewpoint,
פרויקט "נופי אילן" באבו גוש/הדמיה Viewpoint

החברות א. חבר ותניא ישראל מדווחות היום (א') כי מעל 45% מהדירות בפרויקט שלהן בשכונת המגורים נופי אילן כבר נמכרו. מדובר בפרויקט הכולל 99 דירות ב-11 בנייני בוטיק של 9 דירות בכל בניין. הפרויקט מתהדר באווירה כפרית עם גישה נוחה לצירי התנועה הראשיים; כביש 1 לירושלים ותל אביב.

"בפרויקט נופי אילן יש כיום הזדמנות מצוינת ברמת המחיר ובכל פרמטר אחר אל מול האלטרנטיבות האחרות שקיימות בפרוזדור ירושלים", אומר נדב ליסובסקי מחברת א. חבר. "כך, לדוגמה, בפרויקט נופי אילן מוצעות דירות 5 חדרים שמחירן מתחיל בפחות מ-3 מיליון שקל, והן כוללות את כל האיכויות, המפרט והיתרונות של פרויקט חדש", אמר ליסובסקי. "לעומת זאת בהשוואה לדירות חדשות דומות במבשרת ציון, 5 חדרים בגודל של כ-120 מ"ר נמכרות בכ-4 מיליון שקל, על פי דיווחים ברשות המיסים. גם דירות 5 חדרים במבשרת ציון בגודל של כ- 135 מ"ר, על פי יד 2, מוצעות במחיר ממוצע של כ-3.5 מיליון שקל".

אבו גוש. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
אבו גוש/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

תמהיל הדירות בנופי אילן כולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים מרווחות, דירות גן ומרפסות סוכה, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים רחבי ידיים עם מרפסות גדולות הפונות לנוף של שפלת החוף ממערב ומעלה החמישה ממזרח.
כל הדירות נבנות עם מפרט עשיר כולל מערכת מיזוג אויר דירתית והסקות וחניה עם הכנה לטעינה חשמלית.

מנהלי הפרויקט, מדגישים כי שמו לעצמם את הפרויקט כדגל לחיים משותפים של כלל האוכלוסייה וכסמל לדו קיום, הפרויקט עצמו פתוח לכלל הקהלים והמגזרים לרבות זוגות צעירים, משפרי דיור, משקיעים ועוד.

ליסובסקי מוסיף ואומר כי "אנחנו מאמינים במקום הזה וחושבים שהמיקום באזור כפרי זה הוא מדהים ואפשר ליצור פה חיים בהרמוניה מלאה עם תושבי אבו גוש. מי שעושה עסקה בפרויקט הזה משלם מחיר שהוא משתלם באזור כפרי באחד המקומות היותר מוצלחים ושוקקי חיים במרחב ירושלים רבתי" עוד, מציין ליסובסקי, כי "השכונה עתידה להתרחב בעוד כ-600 יחידות דיור נוספות על פי תמ"ל 1065 שאושרה בסוף שנת 2017 וצפויה לצאת לדרך. נכון להיום, החלו העבודה בנופי אילן, הקבלן עלה על הקרקע ועבודות הפיתוח במקום כבר החלו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הדמיות מתחם מלונאות (מתחם טיגארט המשטרה הבריטית) אבו גוש. גיאו בר גור אדריכלות בע"מ,
הדמיות מתחם מלונאות (מתחם טיגארט המשטרה הבריטית) אבו גוש/גיאו בר גור אדריכלות בע"מ

לאחרונה דיווחנו על פרויקט תיירותי ראשון שעומד לצאת לדרך באבו גוש. מדובר במלון בן 120 חדרים. בימים אלו זכתה אחת החברות במכרז להקמתו, תוך שהיא מציעה סכום של פי חמישה ממחיר המינימום שנדרש במכרז. פרויקט זה הוא חלק מתוכניות רשות מקרקעי ישראל לפיתוח התשתיות התיירותיות באבו גוש, לצד פתרונות דיור, מסחר, אנרגיה ותעסוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully