וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיקום אסטרטגי, על 130 דונם: אושר פארק העסקים החדש באזור השרון

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 11:29

אושר להפקדה פארק עסקים ולוגיסטיקה ענק שיוקם על 130 דונם ביוזמת המועצה המקומית קדימה צורן. הפארק משלב שטחי תעסוקה, מסחר, לוגיסטיקה, חוות שרתים ומבני ציבור

פארק עסקים חדש יוקם על 150 דונם בקדימה-צורן. יח"צ,
פארק עסקים חדש יוקם על 150 דונם בקדימה-צורן/יח"צ

המועצה המקומית קדימה צורן מודיעה כי פארק העסקים והלוגיסטיקה הענק שמתוכנן לקום על 130 דונם בשטחי היישוב אושר להפקדה בימים האחרונים.

פארק העסקים החדש צפוי לשלב שטחי תעסוקה, מסחר, לוגיסטיקה, חוות שרתים ומבני ציבור בהיקף זכויות של כ-180 אלף מ"ר בנוי ביחד עם עוד כ-40 אלף מ"ר תת קרקעים לשימושים סחירים. לפי התכנון המבנים יקיפו כיכר ציבורית רחבה עם חללים לשימושים מסחריים למען תושבי האזור.

מיקומו האסטרטגי של הפארק, הנושק לטבע הפתוח, בקרבת קדימה צורן ואבן יהודה, ומנגד רחוק מבתי היישובים מהווה פנינה אזורית שתהנה מנגישות מרבית לכל אזור המרכז, בזכות מיקומו בצומת הדסים בסמוך לכבישים 4, 2 ו-6 בכיווני צפון-דרום ולכבישים 57,553,ו-561 העתידי בכיווני מזרח-מערב. כמו כן, הפארק הינו חלק מהקמת אזור הנופש המטרופוליני (אנ"מ) אילנות ובו שטחי טבע לרווחת יישובי השרון.

צומת קדימה-צורן. מפלסי הגליל פיתוח תשתיות,
צומת קדימה-צורן/מפלסי הגליל פיתוח תשתיות

הפרויקט ביוזמת המועצה המקומית קדימה-צורן, משלב בין קרקעות מדינה לבין קרקעות פרטיות, שהגדולה ביניהן הינה בבעלות קרן מרתון המתמחה בהשבחת נדל"ן.

נזכיר כי לאחרונה, בהשקעה של 16 מיליון שקל, מועצת קדימה צורן וחברת נתיבי ישראל השלימו פרויקט תחבורתי משמעותי בצומת קדימה-צורן, במטרה להפחית את פקקי הענק בכניסה ליישוב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קרן גרין, ראש מועצת קדימה צורן הוסיפה: "הפקדת התוכנית להקמת פארק עסקים חדש היא עוד צעד חשוב בדרך. הפארק בנוסף לארנונה עיסקית משמעותית ביותר לישוב קטן כמו שלנו שהיה דל בהכנסות מארנונה עיסקית יעניק גם מקומות עבודה ותעסוקה קרובים לתושבות ותושבי קדימה צורן בפרט והאזור כולו יהנה גם מסביבה פסטורלית וגם מקירבה לצירי תנועה מרכזיים. שילוב זה מעניק לפארק העסקים של קדימה צורן יתרונות בולטים מול מתחמי התעסוקה המתחרים. המועצה משקיעה את מיטב משאביה לקידום פארק עסקים חדש ביישוב אשר יתן פתרון לתושבים שרוצים לעבוד קרוב ולא לנסוע רחוק כל יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully