וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לפקקים בקדימה-צורן? הושלם הפרויקט החשוב בכניסה ליישוב

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 16:53

בהשקעה של 16 מיליון שקל: מועצת קדימה צורן וחברת נתיבי ישראל השלימו את פרויקט בצומת קדימה-צורן. מדובר בפרויקט משמעותי שמטרתו להפחית את פקקי הענק בכניסה ליישוב

צומת קדימה-צורן. מפלסי הגליל פיתוח תשתיות,
צומת קדימה-צורן/מפלסי הגליל פיתוח תשתיות

בשורה לתושבי קדימה-צורן: פרויקט כביש 562 בצומת קדימה-צורן שכלל את ביטול מעגל התנועה בצומת, התקנת רמזור, הרחבת הכביש, תאורה חדשנית ועוד, הושלם. מדובר בפרויקט משמעותי שביצעה חברת נתיבי ישראל בצומת הכניסה ליישוב, בהובלת מועצת קדימה-צורן. מטרת הפרויקט הייתה לפתור חלק מרכזי מגודשי התנועה לאורך כביש 562. ועלותו הייתה כ-16 מיליון שקל

בפרויקט, הרחיבה נתיבי ישראל את הצומת מחד מסלולי לצומת דו מסלולי, לכיוון צפון וכן לכיוון דרום (כביש 562). בנוסף, בוצעה הסדרה לפניות חופשיות ימינה, פניות שמאלה, הקמת תאורה חדשנית, עבודות ניקוז ופיתוח נופי והסדרת שילוט.

במהלך הפרויקט אף נעשו עבודות שימור ובוצעה העתקה של עצי הזית והתפוזים שהיו בצומת לתוך היישוב קדימה צורן, וכן בוצעו עבודות לשמר את שביל האופניים הקיים על כביש 562 מצפון תוך הרחבתו ל- 150 מטר לכל כיוון.

"נמשיך לייצר פתרונות נוספים"

לדברי המהנדס הבכיר, חסן אסעד, סגן מנהל אגף פרויקטים בחטיבת תפעול ואחזקה בחברת נתיבי ישראל: "בפרויקט הנוכחי נתקלנו באתגרים וחסמים רבים בשטח אשר גרמו לעיכובים בביצוע הפרויקט, על כך אנחנו מתנצלים. פעלנו בכל דרך אפשרית בכדי להקל על עומסי התנועה תוך שיתוף פעולה הדוק עם המועצה המקומית קדימה צורן והפכנו את הצומת למרומזר תוך הרחבה משמעותית והוספת נתיבים. הכל במטרה להיטיב עם משתמשי הדרך".

קרן גרין ראש המועצה קדימה צורן סיכמה: "זה אחד הפרויקטים שמטרתו היא להקל על התנועה בצומת, אך הוא לא פתרון מלא. אני אמשיך ביחד עם הצוות המקצועי במועצה בקידום תוכניות תחבורה להקלת התנועה מול נתיבי ישראל ומשרד התחבורה, על מנת שנוכל להפחית את עומסי התנועה באזורנו".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully