וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציאה אחת בשבוע: דירה מתחת למחיר השוק בשכונה הכי מבוקשת בכפר סבא

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 12:21

במסגרת פינה חדשה של וואלה נדל"ן נציג בפניכם דירה אחת כל שבוע שנמכרת במחיר "מציאה" - מתחת למחיר הממוצע בשוק. והפעם, בסיוע מדלן: בכמה נמכרת דירת 3 חדרים בשכונה הירוקה בכפר סבא?

מציאה אחת בשבוע. סטודיו וואלה!, מערכת וואלה
מציאה אחת בשבוע/מערכת וואלה, סטודיו וואלה!

הנכס:
דירת 3 חדרים בשטח של 98 מ"ר, קומה 3 מתוך 7 בבניין בן פחות מ-10, מסודר ומטופח. עם מעלית, חנייה, מחסן ומרפסת בשטח של 14 מ"ר. דירה מסודרת ומעוצבת, עם פינת עבודה, שנמצאת במרחק הליכה מגני ילדים, בתי ספר, קניון כפר סבא הירוקה ומהקאנטרי קלאב החדש של השכונה.

מחיר מבוקש:
2.69 מיליון שקל (בהתבסס על עסקאות ומודעות בסביבה, מד מדלן מעריך את שווי הנכס ב-2.85 מיליון שקל, כלומר 160 אלף שקל יותר).

דירה במחיר מציאה בכפר סבא. משרד התיווך Lia Homes,
דירה במחיר מציאה בכפר סבא/משרד התיווך Lia Homes

למה זאת מציאה:
"המוכרים הם זוג צעיר שהחליט להשתדרג ורוצים לקנות דירה אחרת, Back to Back, לכן תמחרנו את הדירה הנוכחית שלהם כך שתהיה פה עסקה מהירה", אומרת ליה הוד ממשרד התיווך Lia Homes, שמטפלת בנכס. "זה מחיר בשביל למכור, לא בשביל לשחק משחקים. זו דירה אידאלית לזוג עם ילד או שני ילדים, והיא טובה מאד גם למשקיעים מכיוון שהיא אף פעם לא נשארת ריקה - לפי רמת המחירים בשכונה, אפשר להשכיר אותה בכ-7,000 שקל בחודש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הלובי בבניין. משרד התיווך Lia Homes,
הלובי בבניין/משרד התיווך Lia Homes

על הסביבה:
השכונה הירוקה היא שכונה חדשה יחסית בצפון-מערב כפר סבא שהחלה להתאכלס בשנת 2012, והיא כוללת בניינים בני 5-17 קומות. השכונה נמצאת בסמוך לכביש 4, ויש בה תחבורה ציבורית נוחה וישירה לתל אביב.

כשכונה ירוקה (הראשונה בארץ לזכות בהכרה זו ממשרד הפנים), היא נבנתה מראש בצורה שמעודדת הליכה רגלית במקום נסיעה ברכב, כך שבין קבוצות הבתים יש שבילי הליכה ואופניים, גינות ירוקות ופארקים. גם מספר הכבישים בשכונה מצומצם, ומעליהם יש גשרים להולכי רגל. פארק גדול נמצא בשוליים הצפוניים של השכונה ומתחבר לגן מנשה הוותיק שנמצא ממזרח לה. כמו כן, בקרבת השכונה נמצא קניון כפר סבא הירוקה, אליו ניתן להגיע בהליכה מכל חלקי השכונה.

הגינות המטופחות, הדרכים הבטוחות והקירבה לאזור ההייטק של רעננה מושכות לשכונה לא מעט משפחות צעירות, עם או בלי ילדים, וכיום היא נחשבת לשכונה המבוקשת והגדולה ביותר בעיר לא רק מבחינת שטח - אלא גם מבחינת מספר תושבים.

למי מתאים:
דירה מתוקה במחיר מעולה שמתאימה במיוחד למשפחות צעירות או למשקיעים (שרוצים להשכיר למשפחות צעירות).

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully