וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפוני ניר עוז חנכו את ביתם הזמני: "הכנו דירות גם לחטופים"

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 10:39

היום התקיים טקס חנוכת מתחם המגורים החדש והזמני בקרית גת, של 140 מתושבי ניר עוז שפונו מביתם עם תחילת המלחמה. הטקס התקיים בהשתתפות שר הבינוי והשיכון וראש מנהלת תקומה

גולדקנופף חונך את מתחם ניר עוז בקריית גת. לשכת העיתונות הממשלתית
גולדקנופף חונך את מתחם ניר עוז בקריית גת/לשכת העיתונות הממשלתית

המזוזה נקבעה, והמתחם החדש של 140 מפוני קיבוץ ניר עוז נחנך הבוקר (ד') באופן רשמי בשכונת כרמי גת, בקרית גת. בטקס חנוכת המתחם השתתפו בין היתר שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, ראש מנהלת תקומה, משה אדרי, יו"ר קיבוץ ניר עוז אסנת פרי וראש עיריית קריית-גת אבירם דהרי.

במהלך הטקס אמר השר גולדקנופף: "הוכנו כאן יחידות דיור גם עבור החטופים של ניר עוז ויחד עמכם אני נושא תפילה לבורא עולם שבקרוב נזכה לראות אותם כאן בריאים ושלמים. אני וחבריי בממשלת ישראל מחויבים לעשות כל שביכולתנו להשבת החטופים, נעשים מאמצים כבירים גלויים ונסתרים למען חזרתם. אנחנו חדורי אמונה כי הם ישובו לביתם".

נזכיר כי בפעילות משותפת של משרד הבינוי והשיכון ועמידר יחד עם מנהלת תקומה נקלטו 140 מתושבי קיבוץ ניר-עוז בפרויקט בקריית גת. הם קיבלו מענה לצרכי הקהילה והקיבוץ, זאת לצד מענק הצטיידות לכל משק בית במרוכז, בסכום כולל של עד 80,000 שקל למשפחה.

בנוסף, היום הודיעה קרית גת כי החלו העבודות על מתחם השירות עבור תושבי ניר עוז, שיקרא "כרמי עוז" וישלים להם את השירותים הנחוצים, כמו חינוך ואף חדר אוכל קיבוצי וכו'.

מתחם השירות "כרמי עוז". פלר ייעוץ וקשרי ציבור,
מתחם השירות "כרמי עוז"/פלר ייעוץ וקשרי ציבור

לדברי אבירם דהרי, ראש העיר קריית גת, במהלך הטקס: "זאת נקודת זמן של עם ישראל שאם לא תהיה אחדות השורות - אנחנו מתפרקים. אנחנו כאן כדי לסייע לתושבי ניר עוז היקרים בכל דבר, בקשה וצורך. שום דבר לא ייפול בין הכיסאות. חברת יפתח, בראשות מוריה זגורי ומאיר וזאנה, פעלה ועדיין פועלת ללא לאות על מנת שהליך הקליטה יתבצע באופן הטוב והרגיש ביותר. אנו מאחלים לכם שתשקמו את הקיבוץ כמה שיותר מהר ונוכל אנחנו להתארח אצלכם. כולנו רתומים למשימה באהבה רבה. כוחנו באחדותנו".

עוד במהלך הטקס, שר הבינוי והשיכון עדכן כי הבוקר אושרה במנהל מקרקעי ישראל החלטה לטובת הקיבוצים בארי וכרם-שלום לפיה קיבוץ חצרים יורחב לטובת קליטת קיבוץ בארי, וכן ישוב אשלים ברמת נגב יורחב כדי לארח חברי קיבוץ כרם-שלום כישוב זמני.

לאחר הטקס הגיע שר הבינוי והשיכון לבית משפחת יהוד, שם פגש את משפחתו של דרור שעדיין מוחזק בידי ארגון הטרור חמאס ואת ביתו התינוקת דור שנולדה לאחר שנחטף לעזה. השר קבע מזוזה בביתם ואיחל להם שבקרוב יזכו להתאחד המשפחה כולה עם אביהם. השר גולדקנופף המשיך לבית משפחתו של תמיר אדר, שהשבוע הותר לפרסום כי הוא נהרג בשביעי לאוקטובר וגופתו עדיין מוחזקת בידי החמאס בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully