וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דתיים לצד קיבוצניקים: החלו העבודות להקמת "הקיבוץ" בקרית גת

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 11:44

זמן איחוד? הושלמה לאחרונה קליטה מהירה של 130 משפחות מקיבוץ ניר עוז, שבחרו להתארח דווקא בשכונה המעורבת, כרמי גת שבקרית גת. כעת, החלו העבודות להקמת מבני קהילה שיגרמו להם להרגיש כמו בבית

מתחם השירות "כרמי עוז". פלר ייעוץ וקשרי ציבור,
מתחם השירות "כרמי עוז"/פלר ייעוץ וקשרי ציבור

לאחרונה פורסם כי תושבי קיבוץ ניר עוז, שספג את אחת המכות הקשות באסון הגדול שהתרחש ב-7 באוקטובר, עוזבים את המלון באילת אליו פונו - וישתכנו בשני מגדלי מגורים בשכונת כרמי גת, שבקרית גת.

כעת, קרית גת מודיעה כי היא עולה שלב באירוח, ומתחילה בעבודות על הקמת מתחם השירות עבור תושבי ניר עוז, שיקרא "כרמי עוז" וישלים להם את השירותים הנחוצים, כמו חינוך ואף חדר אוכל קיבוצי. ככה, בטוח שהם ירגישו בבית.

העבודות להקמת מתחם השירות החלו אתמול בבוקר (ג') עם יציקות בטון ליסודות המבנה והתאמת השטח להקמת המבנים. במסגרת המתחם, כאמור, יוקמו ארבעה מבנים ממוגנים עבור כל מבני החינוך, בהם גן, מעון ושני מבנים של חינוך בלתי פורמלי וכמובן - חדר אוכל קיבוצי.

עוד, במסגרת העבודות, יוסיפו שבילים למעבר ופינת טבע. בנוסף, מתוכננת במתחם חממה קהילתית שבה יוכלו חברי הקיבוץ להנות מפעילות חקלאית וגינון.

מתחם השירות "כרמי עוז". הדמיה: פלר ייעוץ וקשרי ציבור,
מתחם השירות "כרמי עוז"/הדמיה: פלר ייעוץ וקשרי ציבור

הבוקר סיירו במקום ראש העיר, אבירם דהרי, יו"ר חברת "יפתח" וסגנית ראש העיר, מוריה זגורי ומנכ"ל חברת יפתח, מאיר וזאנה. יפתח היא החברה לפיתוח קרית גת, תאגיד עירוני בבעלות מלאה של העירייה.

יו"ר החברה, ומי שמנהלת בפועל את קליטת תושבי ניר עוז, סגנית ראש העיר, מוריה זגורי: "אנו נרגשים לקלוט את תושבי קיבוץ ניר עוז היקרים ועשינו כל שבכוחנו על מנת להכין עבורם את השטח באופן המיטיב ביותר ועל מנת שלא יחסר להם דבר".

"המתחם שאנו מקימים כאן, בצמוד לדירות המגורים של חברי הקיבוץ, תוכנן בקפידה כדי שישמש אותם לכל צורך שיעלה. קריית גת, עובדיה, מנהליה ותושביה כולם - מחבקים את תושבי הקיבוץ שעברו לגור בקריית גת ממש לפני שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully