וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה ההרשמה להגרלה של דירה בהנחה: היכן הסיכוי הכי גבוה לזכות?

עודכן לאחרונה: 26.12.2023 / 13:58

משרד השיכון והבינוי פתח היום את ההגרלה השישית במספר של תכנית דירה בהנחה: 6,800 דירות ב-16 ערים יוגרלו בין כ-120 אלף זכאים; מעל 2,000 דירות יוגרלו בקרית גת, כמעט 1,000 בעיר החרדית אלעד. רשימת הערים המלאה בכתבה

נתניה. ליעד וכניש, מערכת וואלה
נפתחה ההרשמה להגרלה של דירה בהנחה: זו רשימת הערים המלאה/מערכת וואלה, ליעד וכניש

40% מהדירות בקרית גת: כפי שעדכן בשבוע שעבר, משרד הבינוי והשיכון הודיע הבוקר (ג') על פתיחת ההרשמה להגרלה של דירה בהנחה, שתימשך עד יום רביעי ה-7.2.24; כמו כן, חשוב להדגיש כי את אישור הזכאות, המהווה תנאי מחייב להרשמה להגרלה, ניתן יהיה להנפיק עד ה-22.1.24;

במסגרת ההגרלה הקרובה, השישית במספר, יוגרלו בין כ-120 אלף זכאים הרשומים נכון להיום במשרד הבינוי והשיכון 6,816 דירות ב-72 פרויקטים ו-16 ערים שונות ברחבי הארץ, ביניהן: רחובות, אלעד, אשקלון, ירושלים, מודיעין, פתח תקווה ועוד.

רשימת הערים המלאה בתמונה המצורפת מטה:

רשימת הערים המלאה - הגרלה שישית של דירה בהנחה. משרד הבינוי והשיכון,
רשימת הערים המלאה - הגרלה שישית של דירה בהנחה/משרד הבינוי והשיכון

ניתן לראות כי העיר בה הסיכוי הכי גבוה לזכות העיר בדירה מוזלת היא קריית גת, עם 2,666 יחידות דיור ב-21 הגרלות. במשרד הבינוי והשיכון מציינים כי הפרויקטים שיוגרלו בשכונת המגורים החדשה שקמה בימים אלו בקרית גת, "כרמי גת", מיועדים למגזר הכללי ולמגזר החרדי. אחריה, במספר הדירות המוגרלות, נמצאת העיר החרדית אלעד, בה יוגרלו 931 דירות לתושבי העיר ב-9 הגרלות.

לאחר מכן, כבר יש פער במספר הדירות: לדוגמה, ברחובות מוצעות 622 דירות מוזלות ב-7 הגרלות, ביישוב בני עי"ש שליד גדרה, שעובר גם הוא מתיחת פנים משמעותית, מוצעות 556 דירות מוזלות ב-6 הגרלות, ובפתח תקווה ומודיעין יוגרלו 154 ו-187 דירות בלבד (בהתאמה).

הזכאים להירשם הם חסרי כל דירה בעלי אישור זכאות בתוקף. כפי שהיה בהגרלות קודמות, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. כמו כן, אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה במהלך ימי ההרשמה. תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים במהלך חודש מרץ.

נדגיש שוב כי על מנת להירשם להגרלות יש להנפיק אישור זכאות. ניתן להנפיק את האישור באופן מקוון דרך אתר התכנית בנוסף במידת הצורך ניתן גם להירשם מרחוק באמצעות טפסים מקוונים באתרי החברות או דרך מוקדי השירות של חברות ההרשמה לסיוע בדיור. כאמור, האפשרות להנפיק אישור זכאות תהיה פתוחה עד ליום שני ה-22.1, ולאחר מכן לא תתאפשר הנפקה עד לסגירת ההרשמה להגרלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כרמי גת קרית גת. אלה מאירוביץ,
כרמי גת קרית גת/אלה מאירוביץ

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "גם בתקופה קשה זו אנו, במשרד הבינוי והשיכון, מאמינים כי יש להמשיך כל עת בבניית הארץ מצפונה ועד דרומה. בסיום ההגרלה אלפי משפחות יזכו לרכוש דירה בהנחה משמעותית מטעם המדינה ולבנות את ביתם בישראל. בהגרלה הקרובה נבצע את ההחלטה שהעברתי במועצת רמ"י ותינתן עדיפות למשרתי מילואים פעילים ולמשפחות לילדים נכים. אני מאחל לכלל הנרשמים להגרלות בהצלחה רבה. נמשיך לפעול בכל עת למתן פתרונות דיור ראויים עבור כלל אזרחי ישראל".

יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל: "רגע לפני סיום שנת 2023 אנו פותחים הגרלה נוספת של מסלול "דירה בהנחה", במסגרתה כ-7000 משפחות וצעירים נוספים יזכו להנחה של מאות אלפי שקלים, שתאפשר להם לממש את חלומם להקים בית בבעלותם בישראל. למרות האתגרים הרבים בהם נמצאת המדינה, אנו שמחים לבשר כי רשות מקרקעי ישראל הגדילה גם השנה את היצע הקרקעות למגורים בעשרות אלפי יחידות דיור ובכך תמשיך את מגמת ירידת המחירים".

ליצירת קשר עם חברות ההרשמה:
• אלונים (מחברת Mgroup): 2850*
• מילגם: 6078*
• עמידר: 6266*

עלות הנפקת אישור הזכאות לתוכניות "דירה בהנחה" הוא 240 שקל. הליך ההנפקה אורך עד 10 ימים, והאישור תקף לשנה. אם אישור הזכאות בתוקף אין צורך להנפיק שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully