וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי דירות: מתי תיפתח ההרשמה להגרלה הבאה של דירה בהנחה?

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 18:49

משרד הבינוי והשיכון הכריז על התאריך בו תיפתח ההרשמה להגרלה הבאה של דירה בהנחה. לראשונה, תינתן עדיפות למשרתי מילואים פעילים ומשפחות לילדים עם מוגבלויות. כמה דירות יוגרלו הפעם בין הזכאים?

ראש העין בניינים מחיר למשתכן נדל"ן. ראובן קסטרו
אלפי דירות: מתי תיפתח ההרשמה להגרלה הבאה של דירה בהנחה?/ראובן קסטרו

משרד הבינוי והשיכון מודיע היום (ה') כי ההרשמה להגרלה הבאה של דירה בהנחה תיפתח ביום שלישי הקרוב, 26.12.23 - ותיסגר שישה שבועות לאחר מכן ביום חמישי ה-6.2.24; אישור זכאות להרשמה ניתן להנפיק כבר עכשיו ועד לתאריך ה-21.1.2024.

במסגרת ההגרלה הצפויה, יוגרלו כ-7,000 יחידות דיור. מספר סופי ורשימת הערים יפורסמו עם פתיחת ההרשמה. כמו כן, בהגרלה הקרובה תמומש לראשונה החלטת קבינט הדיור מחודש יוני, ותינתן עדיפות למשרתי מילואים פעילים ומשפחות לילדים עם מוגבלויות.

הזכאים להירשם הם כל חסרי הדירה בעלי אישור זכאות בתוקף. כפי שהיה בהגרלות קודמות, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה במהלך ימי ההרשמה.

שכונה ד באר שבע. ראובן קסטרו
הזוכים במענק לרכישת דירה בפריפריה – לא יוכלו להשתתף בהגרלה הקרובה/ראובן קסטרו

בנוסף, היום החלו במשרד הבינוי והשיכון לשלוח לנרשמים לתוכנית מענקי יד שנייה את תוצאות ההגרלה בדואר אלקטרוני. התוצאות יפורסמו גם באתר ההגרלות באופן אנונימי, ויינתנו לזיהוי לפי מספר הנרשם באתר.

בנושא הזה, חשוב לציין כי מי שיקבל הודעה על זכייתו בתוכנית מענקי יד שנייה, תבוטל הרשמתו לכל ההגרלות האחרות שנרשם אליהן במסגרת התוכנית 'דירה בהנחה' ולא יאושר לו להירשם להגרלות נוספות (אלא אם יבטל את זכייתו בהגרלה זו).

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

"עלינו לעשות הכל על מנת להמשיך בפעילות סדירה"

שר הבינוי והשיכון, הרב יצחק גולדקנופף: "לאחר הערכות מצב רבות שקיימנו החלטתי שעלינו לעשות הכל על מנת להמשיך בפעילות סדירה בתכנית 'דירה בהנחה'. בהגרלה הקרובה תמומש ההחלטה שהבאתי ולראשונה תינתן עדיפות למשרתי מילואים פעילים ומשפחות לילדים נכים ובשבוע הבא נצא לדרך עם כ-7,000 דירות חדשות שיורגלו בכל רחבי הארץ, מצפון ומדרום".

"בסוף ההגרלה אלפי משפחות יזכו להזדמנות חדשה לרכוש דירה בהנחה משמעותית מטעם המדינה ולבנות את ביתם בישראל. בנוסף אלף משפחות התבשרו היום על קבלת מענק בגובה 50,000₪ לרכישת דירה מיד שנייה, אני מאחל להם בהצלחה רבה. נמשיך לפעול למען הזוגות והמשפחות הצעירות בישראל למתן פתרונות דיור ראויים עבור כלל אזרחי ישראל".

יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל: "עם סיום שנת 2023 ולמרות הנסיבות הקשות בהם נמצאת המדינה, אנו שמחים לבשר כי גם השנה רשות מקרקעי ישראל תשווק קרקעות במסלול מחיר מטרה בכל הארץ אשר יאפשרו לעשרות אלפי זוגות צעירים ומחוסרי דיור לזכות בדיור מוזל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully