וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מכוניות: גם מתחמי פינוי-בינוי מגויסים למלחמה

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 8:56

מי היה מאמין שמתחמי תמ"א 38 במרכז ובשרון יהפכו לזירות אימונים לחילוץ תחת אש בשטח עירוני? יותר ויותר פרויקטים שיוצאים להריסה בימים אלו מגויסים למשימה על ידי פיקוד העורף, יחידות החילוץ וכיתות הכוננות החדשות

מנוף הורס מבנה לא חוקי. ShutterStock
לא רק מכוניות: גם מתחמי פינוי-בינוי מגויסים למלחמה/ShutterStock

לאחר שדיווחנו לאחרונה כי עשרות קבלני שיפוצים קיבלו צו 8 לרכב שלהם, מסתבר לאחרונה כי זה לא נגמר שם;

יותר ויותר מתחמים של תמ"א 38 שיוצאים להריסה בימים אלו בערי השרון והמרכז - מגויסים למלחמה והופכים לזירות אימונים לחילוץ תחת אשר בשטח עירוני. זאת, עבור פיקוד העורף אך לא רק, אלא גם על ידי יחידות החילוץ וכיתות הכוננות העירוניות החדשות.

הבוקר (א') פרויקט פינוי-בינוי מתוקף תמ"א 38 של 18 יחידות דיור קיימות ברעננה צפוי להיהרס, ורגע לפני שיתחילו בבניית בניין חדש עם 45 יחידות דיור - ייערכו בו אימוני חילוץ. בתרגיל החילוץ יקחו חלק כל גורמי הבטחון של רעננה והמשטרה. המיקום מול תיכון "אוסטרובסקי" במרכז העיר.

הריסה - פרויקט אאורה only גבעתיים. דביר אינדיג, פיקוד העורף,
הריסה - פרויקט אאורה only גבעתיים/דביר אינדיג, פיקוד העורף

יחידת החילוץ העירונית של רעננה, בשיתוף חברת מגן שמנהלת את התרגיל, יתרגלו חילוץ מבין ההריסות על כל המשתמע עם לכודים. לצורך העניין מגייסים גם את אדריכלי הפרויקט, במקרה הזה את יעל טומשין, שהיא גם האדריכלית של הבניין החדש וגם חברה ביחידת החילוץ ולוקחת חלק פעיל בתרגיל.

גם חברת אאורה הודיעה כי תאפשר לפיקוד העורף להתאמן בפרויקט התחדשות עירונית של החברה בגבעתיים, שנמצא בשלב ההריסה, כאשר לאחר מספר ימי אימון תשלים אאורה את ההריסה ותחל בהקמת פרויקט "אאורה Only גבעתיים", הממוקם ברחוב המאבק בעיר, וכולל פיתוח סביבתי עשיר עם שטחים ירוקים ושטחי מסחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully