וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפקיד החם במלחמה: כמה ירוויח מאבטח חמוש באתר בניה?

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 15:23

בזמן שבית המשפט מחייב קבלנים להציב מאבטח עם אקדח בכניסה לאתרי בניה במרכז הארץ - ראש עיריית רמת גן מפרסם היום כי השכר לתפקיד הוא כ-50 אלף שקל בחודש. הבעיה: לא העיריה משלמת, אלא הקבלנים

אילוסטרציה. ShutterStock
התפקיד החם במלחמה: כמה ירוויח מאבטח חמוש באתר בניה?/ShutterStock

משתלם היום להיות מאבטח עם אקדח באתרי הבניה, לפחות לפי ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שפרסם היום (ה') בעמוד הפייסבוק שלו: "אנו זקוקים למאבטחים חמושים לאתרי בניה בעיר בשכר של עד 2,200 שקל ליום ושכר חודשי של מעל 50 אלף שקל".

נשמע שכר מדהים, כמעט כמו ראש עיר. אלא, שיש בעיה קטנה: על פי הוראת פיקוד העורף, לא העירייה משלמת למאבטחים, אלא הקבלנים. יש לציין כי לבקשת הקבלנים, בית המשפט הגביל אמנם את הסכום ל-210 לשעה, ועדיין מדובר בסכום הזוי ביחס לממוצע בשוק.

ואתם יודעים מה הבעיה הגדולה ביותר בכל הסיפור הזה? בסופו של דבר העלויות המופרכות על הקבלנים יתגלגלו לרוכשי הדירות, שישלמו את המחיר בעליית מחירים, כמו תמיד.

"דרושים מאבטחים חמושים לאתרים בשכר של 2,200 שקל ליום"

בעקבות פרסום הידיעה בוואלה על החלטת בית משפט להצמיד מאבטחים חמושים באתרי בניה, אזרחים מודאגים מעשרות ערים פנו אלינו וטענו כי אין אבטחה באתרים בעריהם.

על כן, נדגיש כי המתווה של בית המשפט חל אך ורק במספר ערים במרכז הארץ, שסירבו לפתוח את אתרי הבניה, ובהן: רמת גן, תל אביב, גבעתיים, ראשון לציון ובת ים.

"ביצעתי ביקורת ב-3 אתרי בניה, ולמעט שינוי מיקום השומר באחד האתרים, הכל היה תקין", מספר שאמה. לדבריו, מגיעות תלונות רבות על חריגות מהסדר בית המשפט באתרים שונים ברחבי העיר, ולכן ביקש ממהנדסת העיר מיד להקפיא כל פעילות ולעבור לפיקוח ואכיפה של ההסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully