וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו יותר מתמיד, נעזור ליזמים לבנות את מה שחמאס הרסו"

עודכן לאחרונה: 24.10.2023 / 12:58

בתקופה זו, לגופי המימון יש תפקיד מכריע וחשוב גם בהענקת תחושת הביטחון הכלכלי, וגם בתרומתם לבניית המדינה מחדש; דיברנו עם איילת רוסק, מנכ"לית חברת מימון חוץ בנקאית, הפועלת בתחום הנדל"ן

פועל בניין מכוון מנוף. ShutterStock
"עכשיו יותר מתמיד, נעזור ליזמים לבנות את מה שחמאס הרסו"/ShutterStock

אסון גדול פקד אותנו. הכאב בלתי ניתן לעיכול והלב נקרע מבפנים. ברגעים קשים אלו שום דבר לא מובן מאליו, ובזמן שכל אחד בוחר את הדרך שלו להתאבל - עם ישראל מתגלה במלוא עוצמתו ונרתם לטובת הכלל. למסע ההתרמה הגדול שנערך אי פעם במדינה המרגשת שלנו, הצטרפו חברות ענק בישראל ובעולם כולו, מכלל הענפים והסקטורים - וביניהם גם הענף שלנו, ענף הנדל"ן, שמאז ומתמיד היה הקטר שמוביל את המשק הישראלי, וכעת מוכיח יותר מתמיד את יכולותיו ובעיקר את רוחב ליבו.

עם זאת, צריך לזכור כי גם חברות הבניה בסופו של דבר הן חברות פרטיות שמתמודדות עם קשיים כלכליים בימים אלו. על פי נתונים מעודכנים, ענף הנדל"ן צורך אשראי הזהה לתקציב השנתי של מדינת ישראל - כחצי טריליון שקל. בימים קשים כאלו, בהם אתרי הבניה סגורים, חברות הבניה הממונפות צריכות להתמודד גם עם הריבית הגבוהה במשק, ללא שום גיבוי של המדינה או בנק ישראל, שרק אתמול בחר להשאיר את הריבית על שיעור גבוה של 4.75%.

זאת, נזכיר, בזמן שאתרי בניה רבים ברחבי הארץ סגורים, חלקם אף ללא סיבה מוצדקת ובניגוד להמלצות פיקוד העורף ושרי הממשלה. רק לשם לסבר את אוזניכם, כל יום ללא עבודה עולה לקבלנים אלפי שקלים.

בתקופה זו, לגופי המימון הבנקאיים והחוץ בנקאיים יש תפקיד מכריע וחשוב גם בהענקת תחושת הביטחון ללקוחותיהם, וגם בתרומתם לבניית המדינה מחדש; דיברנו עם איילת רוסק, מנכ"לית חברת מכלול מימון, הפועלת בתחום הנדל"ן.

"עסקים עושים אנשים עם אנשים"

"אין ספק שזו התקופה הכי קשה שנתקלנו בה," אומרת רוסק.

"המצב המורכב הזה במדינה מוביל אותנו, חברת מכלול, להתמקד בשלושה נדבכים: תמיכה במשפחות עובדי החברה שגויסו למילואים, גרים בדרום, או מתמודדים עם קושי כלשהו בימים אלו; הגדלת תקציב התרומות שלנו לצורך רכישת ציוד לחיילים, למכלול יש ועדת תרומות שעובדת כל השנה ותומכת במספר עמותות ומיזמים התנדבותיים; יצירת מעטפת מלאה של תמיכה, חיזוק ותחושת ביטחון עבור היזמים והקבלנים".

"בנוסף, יצרנו קשר עם לקוחותינו - הרמנו טלפון, נפגשנו איתם והקשבנו לקשיים והצרכים שלהם. היה משהו מרגש באינטימיות הזאת, בפנייה האישית לכל לקוח עם השאלות הפשוטות והאנושיות ביותר: איך אתה מתמודד בימים אלו? האם נוכל לעזור?"

"מחמם את הלב לשמוע את ההערכה וההתרגשות מיזמים שדיברנו איתם. עכשיו יותר מתמיד, אנו מבינים שזה המקום להיות יצירתי ולחשוב איך הולכים יד ביד וממשיכים לחזק ולבנות את המדינה שלנו. וזה מה שאנחנו עושים עכשיו, לא במילים, אלא במעשים".

"כגוף מממן - אנו מבינים שהתפקיד שלנו בימים אלו הופך מכריע מאי פעם. יחד, נעזור ליזמים לבנות מחדש את מה שנהרס בידי חמאס. זו אחת הדרכים שלנו להשפיע ולתרום. אנו משלבים ידיים עם היזמים וחברות הבניה - ומפעילים את מיטב מאמצינו כדי להעניק סיוע, להשפיע ולייצר שינוי חיובי. המדיניות שלנו נותרה ברורה: אנחנו עומדים לצד העם. המשפט שמלווה אותנו מאז הקמת החברה הוא: עסקים עושים אנשים עם אנשים. בתקופה הזו, זה נכון יותר מתמיד", מסכמת רוסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully