וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילת המלחמה: מעל 5,000 פניות לתיקון ממ"ד, הרוב מגוש דן

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 9:44

עם פתיחת המלחמה, ענף השיפוצים פתח את קו סיוע החירום במטרה לתת מענה טלפוני הכולל הגעה לבתים לשם תיקון ממ"דים. המתנדבים סייעו לכ-3,500 בתים לתקן את הממ"ד. מה התקלה הנפוצה ביותר בממ"ד?

שיפוץ שיפוצים עיצוב הבית נדלן נדל"ן. ShutterStock
יש לכם ניסיון בשיפוץ בתים? מחפשים ידיים עובדות בכל רחבי הארץ/ShutterStock

עם פתיחת המלחמה הכריזה התאחדות קבלני השיפוצים, בראשות ערן סיב, על הקמת קו חם לסיוע וייעוץ טלפוני, הכולל הגעה לבתים במקרה הצורך של סיירת השיפוצים, המגיעה בהתנדבות לבתים על מנת להכשיר ממ"דים לא תקינים, החל מתיקון חלונות, דלתות, איטום ועוד.

קצת יותר משבוע לאחר פתיחת הקו החם, מעדכנים בהתאחדות שקיבלו למעלה מ-5,000 פניות בשבוע החולף, מהן טופלו למעלה מ-3,500 הן מבחינת ייעוץ והכוונה לעשה זאת בעצמך ועד לקבלני שיפוצים שנשלחו על ידי ההתאחדות בהתנדבות מלאה לשטח, בהתאם להוראות הביטחון למען הציבור. כ-1,000 מסך הפניות שטופלו היו בשטח.

קצת נתונים לנשמה

על פי הפילוח של הפניות לפי מיקום בארץ, שנעשה בהתאחדות קבלני השיפוצים, כ-66% מהפניות הגיעו מגוש דן, כ-12% מאזור צפון וכ-22% מדרום הארץ.

מבחינת פילוח של תקלות ממ"ד, התקלה הנפוצה ביותר היתה בדלת הממ"ד, עם 65% מהפניות. 25% מהפונים התלוננו על בעיות שונות בחלון הממ"ד ו-10% מהפניות הן בעקבות דלת לא תקנית לחלוטין, או העדר דלת בכלל בממ"ד.

בעקבות מחסור בידיים עובדות בכל הענף עקב עניינים משפחתיים, גיוסים לצבא והיעדר עובדים פלשתינאים הקו פועל החל מהיום לצערנו טלפונית בלבד, במספר הקבוע: 1-700-700-426

יש לכם ניסיון בשיפוץ בתים? מחפשים ידיים עובדות בכל רחבי הארץ

בהתאחדות מספרים כי מחפשים ידיים עובדות בכל רחבי הארץ בהתאם למצב. קבלנים רבים מעידים על חוסר שלא נראה מזה עשורים בידיים עובדות, בהתאם לעבודות שניתן לעשות באזורים השונים בהתחשב במצב הנפיץ, אזורי הלחימה ועוד.

כמו כן, באזורים מסוימים לא ניתן לשפץ ברעש עקב הזמנות רבות של משטרה לאתרי שיפוץ, הן מפחד מעובדים והן מרעש שגורם לחשש ללחימה.

ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים: "לצערי אנו למודי ניסיון מסבבי הלחימה הקודמים וכמו תמיד אנו משתדלים לתת את המענה הכי מהיר שניתן עבור עם ישראל. ענף השיפוצים נמצא בדרכו להשבתה מלאה לצערי, כאשר חסרות לנו ידיים עובדות , אפילו העובדים ערבים ישראליים מפחדים בעת הזאת להגיע לעבודה ונרשמים ביטולים רבים. לצערנו הקבלנים מתמודדים עם אלפי ביטולי עבודות אך בזמני מלחמה זה דבר שאנו נאלצים לקבל בהבנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully