וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלון או הדלת של הממ"ד לא נסגרים? כך תתקנו זאת בעצמכם

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 19:34

עשו זאת בעצמכם: בהמשך לאלפי קריאות של תושבים בכל הארץ לתיקון חדרי ממ"ד לא תקינים, להלן מדריך קצר שמסביר את התקלות הנפוצות בחדרי הממ"ד, ודרכים כיצד תוכלו לנסות לתקן זאת בעצמכם, לפני שאתם קוראים לאיש מקצוע, כדי לחסוך זמן יקר

חלון ממ"ד. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה
החלון או הדלת של הממ"ד לא נסגרים? כך תתקנו זאת בעצמכם/מערכת וואלה, מיתר שליידר פוטשניק

בהמשך לפרסום אתמול על סיירת קבלני השיפוצים, שהוקמה על ידי התאחדות קבלני השיפוצים בהובלת היו"ר ערן סיב ומציעה להגיע בהתנדבות לבתים לצורך תיקוני חלונות ודלתות ממ"ד שנהרסו - התקבלו למעלה מ-4,000 פניות תוך פחות מ-24 שעות לקו החם של התאחדות קבלני השיפוצים.

על מנת לנסות להפחית את כמות הפניות לקו החם, במטרה להצליח ולהגיע לכמה שיותר בתים ברחבי הארץ הזקוקים לסיוע, הכנו לפניכם מדריך עם הליקויים הנפוצים ביותר בחדרי הממ"ד, שניתן לפתור ללא קריאה לאיש מקצוע.

כך תוכלו לעשות זאת בעצמכם:

תקלות ופתרונות נפוצים בדלת של הממ"ד

במידה והדלת של הממ"ד לא נסגרת עד הסוף, תחילה יש לנקות את מסילת הדלת התחתונה מלכלוך ואבק. לפעמים הצטברות לכלוך בכמות גדולה, שמתקשה עם הזמן, לא נותנת לדלת של הממ"ד להיסגר כראוי. יש לנקות את החלק התחתון של מסילת דלת הממ"ד עם שפכטל ולגרד חזק במידה ויש לכלוך שהתקשה.

ניקיתם והדלת עדיין לא נסגרת? יכול להיות שהגומיות מסביב לדלת קשות מאד וזה מה שמונע את הסגירה של הדלת. יש לשמן את הגומיות מסביב לדלת עם ספרי חלודה wd40 שעשוי לגרום לגומיות להיות יותר רכות.

במידה והדלת לא זזה או זזה בצורה קשה מאד, יש לשמן את הצירים של הדלת על ידי שמן.

הידית של הדלת רופפת

במידה והידית של הדלת רופפת, תפעלו כך: בצד הפנימי של הידית יש כניסה למפתח אלן או מפתח L - אפשרי לקנות בכל חנות טמבור סט מפתחות אלן. מכניסים את המפתח לחור בידית ומחזקים את הידית.

במקרים שהידית לא במקום, חשוב להדגיש שיש שתי ידיות בממ"ד, אחת נשלפת ואחת שמוחזקת על ידי מפתח אלן, חשוב קודם להכניס את הידית הנשלפת ואחרי זה את לחזק עם המפתח אלן את הידית השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בעיות נפוצות בחלון של הממ"ד

במידה והחלון של הממ"ד לא נפתח או לא נסגר - בדומה לדלת, גם במסילה של החלון עשוי להצטבר לכלוך רב שמתקשה וגורם לכנף של החלון לא להיסגר. על כן, תחילה יש לנקות היטב את המסילה של החלון על ידי שפכטל דק או מברג, בכדי שהמסילה תהיה נקייה וחלקה.

במידה וזה לא עוזר, בחלקו התחתון של חלון הממ"ד יש גלגלים, לפעמים הגלגלים נתפסים ולא משוחררים והחלון לא יכול להיסגר. יש לשמן את הגלגלים על ידי שמן, גריז או וזלין - ולנסות להזיז את הכנף שמאלה וימינה בכדי לנסות לשחרר את הגלגלים התפוסים.

תקלה נוספת שיכולה למנוע את פתיחת או סגירת החלון, היא שהפינים שנכנסים לחלון לא זזים, ולכן אי אפשר לפתוח או לסגור את החלון. יש לנסות להתיז ספריי חלודה wd40 על הפינים, ולנסות להזיז את בריח הפין שמאלה וימינה חזק בכדי לנסות לשחרר את החלודה שהצטברה.

במידה ומדובר בתקלה שלא ניתן לפתור בדרכים הנ"ל, נא ליצור קשר עם הקו החם של התאחדות קבלני השיפוצים במספר 1-700-700-426

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully