וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת אש: חיילי צה"ל מצילים את חיי בעלי החיים בעוטף עזה

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 18:17

בהמשך לפרסום אתמול על בעלי החיים בעוטף עזה שנתקעו ברפתות ובלולים ללא אוכל או טיפול, הגיעו היום חיילי צה"ל להשקות, להאכיל ואף לחלוב את הפרות, אשר הגיעו למצב של תת תזונה לאחר ארבעה ימים ללא מזון. צפו בתיעוד

חיילי צה"ל הגיעו לקיבוץ עלומים כדי לטפל בפרות/התאחדות חקלאי ישראל

לאחר שפרסמנו אתמול (שלישי) על מאות רבים של בעלי חיים שנותרו כלואים ברפתות, משקים ולולים בקיבוצי ומושבי עוטף עזה, כשהמחסומים הצבאיים לא מאפשרים הגעה אליהם לצורכי טיפול והאכלה, עקב חשש מסיכון ממשי לחיי אדם - חיילי צה"ל הגיעו היום (רביעי) לרפת קיבוץ חולית, השקו, האכילו ואף חלבו את הפרות ודאגו לצרכיהם, לראשונה מאז יום שבת.

יו"ר התאחדות חקלאי ישראל ומזכ"ל תנועת המושבים, עמית יפרח: "בימים קשים, טעונים ונוראיים אלו למושבי וקיבוצי העוטף ולכל מדינת ישראל, יש נקודות אור קטנות כמו חיילים שמגיעים לרפתות ודואגים להאכיל פרות שהגיעו למצב של תת תזונה תחת אש".

חיילי צה"ל מסייעים לבעלי החיים בעוטף עזה. באדיבות המצולמים
חיילי צה"ל מסייעים לבעלי החיים בעוטף עזה/באדיבות המצולמים

בימים האחרונים שמענו על מספר יוזמות של תושבים באזור הדרום שעלו מיוזמתם על מדים ונסעו להאכיל פרות ותרנגולות בקיבוצי העוטף. אחד מהחקלאים מספר: "לא אשכח את התמונה מילדותי, ב-67 ו-73 אימי יצאה תחת אזעקות והפגזה מטורפת מהסורים להאכיל את העופות והכבשים שהיו לנו במשמר הירדן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully