וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

560 דירות נוספות: חברת אזורים ממשיכה לחדש את בת ים

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 11:01

עם פרויקט פינוי בינוי גדול נוסף בו זכתה בבת ים, הכולל הקמה של 560 דירות חדשות, חברת אזורים ממשיכה להוביל את מהפכת ההתחדשות העירונית בעיר עם הקמה צפויה של כ-2,300 דירות בעשרות מתחמים

בניינים בבת ים. ראובן קסטרו
העיר בת ים/ראובן קסטרו

חברת אזורים מודיעה היום (ג') על זכייה במספר פרויקטים של התחדשות עירונית בעיר בת ים, הכוללים 560 דירות חדשות סך הכל. המתחמים ממוקמים ברחובות קק"ל-תנין וברחוב מבצע סיני שבבת ים.

בפרויקט ברחובות קק"ל-תנין תקים החברה 330 דירות ב-3 מגדלים בגובה של כ-26 קומות, שטחי ציבור וכ-750 מ"ר מסחר ותעסוקה על חשבון 111 דירות ישנות.

באשר למתחם הקק"ל-תנין, החברה נמצאת כיום בהליך מתקדם של חתימות הדיירים על חוזים עם החברה, בחלק מהבניינים הגיעה החברה לרוב הדרוש. כמו כן, חברת אזורים מקדמת בימים אלו את התכנון מול המנהלת להתחדשות עירונית בבת ים בשילוב צוותי התכנון של הרשות המקומית.

בפרויקט ברחוב מבצע סיני יהרסו 80 דירות ב-5 מבני רכבת ישנים, ובמקומן ייבנו כ-230 דירות חדשות. בתחילת אוגוסט החל תהליך החתימות על החוזה בין הדיירים לחברה ותוך פחות מחודש ימים חתם הרוב הדרוש על ההסכם לפינוי בינוי. אדריכל הפרויקט הינו אילן פיבקו מבכירי האדריכלים בארץ. את החברה מייצג עו"ד לירן זילברמן, את הדיירים מייצגת עו"ד אסנת לייבוביץ.

מיקום מרכזי, בקרבה לקו המטרו העתידי

עוד מקדמת אזורים מתחם רחב של כ-320 יח"ד לפינוי במתחם הרחובות מבצע סיני, הנרייטה סולד והגבעות אשר במקומן יבנו כ-900 יח"ד חדשות, המתחם נמצא בהליכי חתימה מתקדמים.
המתחמים שמצויים האחד בקרבתו של השני, מתאפיינים במיקום אטרקטיבי ברחובות שדרות קק"ל המהווה את אחת הכניסות המרכזיות לעיר בת ים ורחוב כצנלסון שהינו ציר ראשי בעיר.

בנוסף, המתחמים נמצאים בקרבה לצירי תחבורה ציבורית ראשית, תחנת הרכבת יוספטל וכן גם קו המטרו M3 שעתיד להיפתח בתחנת קק"ל בעוד כמה שנים. כמו כן, ייחודו הוא בהיותו בסמיכות לצירים ראשיים כמו דרך איילון הממוקמת ממזרח. הפרויקטים ייהנו משטחים ומבנים ציבוריים כאשר מדרום למתחם נמצאת המכללה האקדמית בת ים. עוד בקרבת המתחמים, ניתן למצוא את קניון בת ים ואזורי מסחר נוספים.

אזורים מובילה את ההתחדשות של העיר בת ים

לחברת אזורים פעילות ענפה בעיר בת ים ובין היתר ניתן למנות את פרויקט עירוב השימושים וההתחדשות העירונית MOMENT במתחם השבטים אשר במסגרתו ייבנו ארבעה מגדלים בעלי 34-35 קומות ויכללו 714 יח"ד ו-6,500 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר.

הפרויקט נחשב לאחד המסקרנים בגוש דן בשל השינוי המשמעותי שצפוי לעבור האזור, לרבות הקו האדום של הרכבת הקלה שנפתח בימים האחרונות ועובר ברחוב הקוממיות, הנמצא ממש במקום בו מוקם הפרויקט בימים אלו. כיום הפרויקט נמצא בשלבי ביצוע ושיווק מתקדמים. כמו כן, לחברת אזורים פרויקטים נוספים למגורים ולשכירות ארוכת טווח בשכונת פארק הים החדשה.

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים: "העיר בת ים נמצאת בתהליך מרשים של שיפור ופיתוח עירוני שיסייעו לצמיחתה ואף להכפלת תושביה. חברת אזורים שמחה לקחת חלק בתנופת הבנייה ובהתחדשות העירונית במתחמים השונים בעיר, ותמשיך לצעוד קדימה במחויבות לפיתוח העיר. אנחנו מודים על אמון הדיירים בחברה וסמוכים ובטוחים שיחד נצליח להביא להקמתם של פרויקטים חדשנים ומרשימים אך כאלו שגם שומרים על צביון השכונה ודייריה. יחד עם הדיירים, נמשיך לשדרג את התשתיות העירונית ולשפר את איכות החיים בעיר. אנו מאמינים כי פעילות זו תסייע ליצירת פרויקטים חדשניים, מובילים ומשמעותיים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אייל טישל. ינאי אלפסי,
אייל טישל/ינאי אלפסי

אזורים מיוצגת בפרויקט ברחוב קק"ל-תנין ע"י עו"ד נועה קלאו ועו"ד עידית הגלר ממשרד גדעון פישר ושות'. עו"ד הדיירים בתנין 4-6-8 הוא עו"ד רוני חרמון, עו"ד הדיירים בתנין 7 היא עו"ד דפנה מנגד, עו"ד הדיירים בתנין 9-11 הוא עו"ד יוסי אומיד, עו"ד הדיירים בקק"ל 10-12 הוא משרד שחר פטל ועו"ד ניר פרבר.

בפרויקט ברחוב מבצע סיני מיוצגת החברה ע"י עו"ד עידו היימר בשיתוף פעולה עם עו"ד חגי אדורם, הדיירים בפרויקט הם מיוצגים ע"י משרד גרשון שניידר ושירלי שניידר. אדריכלי הפרויקט הם ליאור אחירון ממשרד גיורא גור אדריכלים. בפרויקט זה, חברת אזורים פועלת בהתאם להנחיות המנהלת להתחדשות עירונית והתכנון מקודם בתאום עם הרשות המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully