וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיעה מוכנה לשדה דב? קבוצת מור מדווחת על הון עצמי של 753 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 31.8.2023 / 11:20

קבוצת מור, שהודיעה לאחרונה על תחילת שיווק הבניין הראשון בפרויקט שלה בשדה דב באמצעות קבוצת רוכשים, מדווחת על תוצאותיה למחצית הראשונה של 2023, במהלכה הגדילה את ההון העצמי שלה ל-753 מיליון שקל

הדמיה - הפרויקט של קבוצת מור בשדה דב. סטודיו 84,
הדמיה - הפרויקט של קבוצת מור בשדה דב/סטודיו 84

מכירות והתקשרויות של 100 יחידות דיור מתחילת השנה, והון עצמי של 753 מיליון שקל: קבוצת מור מדווחת היום (ה') על תוצאות מוצלחות למחצית הראשונה של 2023, לאחר שהודיעה בימים האחרונים כי החלה בשיווק הבניין הראשון בפרויקט שלה בשדה דב, הכולל 80 יחידות דיור בבניין B.

לפני כשבועיים דיווחנו על מהלך החברה למימוש חלק מהקרקע בשדה דב באמצעות קבוצת רוכשים, במטרה להפחית את הוצאות המימון של החברה. לאחר שעיריית תל אביב אישרה את תכנית העיצוב של הפרויקט, החברה חילקה את הקרקע בפרויקט ל-4 חטיבות קרקע והחלה במהלך למימוש חלק מהקרקע באמצעות קבוצת רוכשים ולאחר שקיבלה הסכמה לכך. החברה צופה השלמת המהלך עד סוף השנה.

בנוסף, החברה מדווחת כי אין ירידת ערך בשווי הקרקעות בשדה דב, וכי נבחנים מהלכים נוספים לטובת מתחמים נוספים בפרויקט, כגון קבוצות רוכשים נוספות ומשקיע אסטרטגי.

בחברה מוסרים כי "במהלך חודש אוגוסט הושלמו ההכנות לשיווק בשדה דב, עבור בניין ראשון, באמצעות קבוצת רוכשים והוקמה מנהלת מקצועית ומנוסה. בימים האחרונים החל השיווק הפומבי והחלו החתמות לקבוצת הרכישה".

הנקודות המרכזיות בדיווח התוצאות

בדיווח התוצאות למחצית הראשונה של 2023 מפרסמת החברה כי מתחילת השנה בוצעו מכירות והתקשרויות של 100 יחידות דיור, כאשר נמכרו 57 יח"ד ונחתמו 43 התקשרויות ליח"ד נוספות, מתוכן 37 יח"ד בפרויקט בחיפה, עוד בטרם החל בו השיווק.

ההון עצמי עלה ל-753 מיליון שקל: במחצית הראשונה החברה מדווחת על הכנסות בסך 216 מיליון שקל, רווח גולמי בסך 39 מיליון שקל בשיעור של 18.2% ורווח נקי של 18 מיליון שקל.

החברה מימשה נכסים בהיקף כולל של 230 מיליון שקל, פרעה אג"ח בסך 93.3 מיליון שקל (47.1 מיליון אג"ח בפרעון מוקדם) וגייסה אג"ח בסך 58.9 מיליון שקל ע.נ.

מתחילת השנה אכלסה ומסרה הקבוצה כ-350 יחידות דיור, וצפויה לאכלס מאות יח"ד עוד השנה. סך הרווח הגולמי שטרם הוכר בפרויקטים בביצוע ותכנון מסתכם לכ-550 מיליון שקל.

חנן מור. אייל טואג,
חנן מור/אייל טואג

בנוסף, מדווחת הקבוצה כי לאחר אישור עיריית גבעתיים, הוגשו תוכניות פרויקט טבנקין בעיר לועדה המחוזית לצורך הקמת מגדל בן 45 קומות הכולל 130 יח"ד.

מקבוצת מור נדל"ן נמסר כי "החברה ממשיכה לקדם את פעילותה העיסקית בכל הגזרות. מתחילת השנה אוכלסו 350 יח"ד ומאות עוד יאוכלסו עוד השנה. החברה החלה מחזור עסקים נוסף בבאר יעקב ובחיפה - עוד בטרם החל השיווק הרשמי בחיפה נחתמו הרשמות ל-37 יחידות דיור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully