וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבועה התפוצצה? קבוצת רכישה בשדה דב מורידה את מחירי הדירות בשליש

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 10:53

מה קורה כשמשלמים על מגרש מחיר בועה והריבית עולה? דירות בפרויקטים יוקרתיים במחיר שווה לכל נפש. חנן מור מוכרת מגרש בשדה דב לקבוצת רכישה, שתשווק 80 דירות החל מ-51 אלף שקל למ"ר, במקום 75 אלף שקל

הדמיה - הפרויקט של קבוצת מור בשדה דב. קבוצת more,
הדמיה - הפרויקט של קבוצת מור בשדה דב/קבוצת more

במשך שנים היה ידוע רובע שדה דב כאחד הפרויקטים הנחשקים והיוקרתיים בישראל, בעיקר בזכות המיקום האטרקטיבי בין הרצליה לתל אביב, ליד הים.

עם זאת, כחלק מהמשבר שעובר כרגע ענף הבניה כתוצאה מעלית הריבית והתייקרות המימון - במהלך השנה האחרונה שורה של חברות שרכשו קרקעות ברובע, נכנסו להוצאות מימון כבדות שהורידו באופן משמעותי את הכדאיות של חלק מהפרויקטים, שנרכשו בשיא בועת הנדל"ן, טרם עליית ריבית בנק ישראל.

אז מה קורה כשמשלמים על מגרש במחיר בועה והריבית עולה? חנן מור מוצא פתרון מעניין במטרה להפחית את הוצאות המימון על החברה - קבוצות רכישה לשדה דב במחיר שווה לכל נפש: החל מ-51 אלף שקל למ"ר, שליש מהמחיר המתוכנן, 75 אלף שקל למ"ר.

הדמיה - הפרויקט של קבוצת מור בשדה דב. סטודיו 84,
הדמיה - הפרויקט של קבוצת מור בשדה דב/סטודיו 84

מתחם דב תל אביב (DOV TEL AVIV) של קבוצת מור נדל"ן ממוקם בחלקו הדרומי של רובע שדה דב, בקרבה לחוף הים, לנמל תל אביב ולפארק הירקון. לאחר תהליך תכנוני ארוך התקבלו אישורים לחלוקת המתחם לארבעה: שני בנייני מגורים, מגדל ומלון.

שיווק המתחם של קבוצת מור נדל"ן יוצא לדרך כשהמהלך הראשון הוא באמצעות קבוצת רכישה של בכירי ענף הנדל"ן ומי שמומחים בניהול ובליווי קבוצות רכישה של בנייני מגורים בישראל.

הקבוצה קיימה אתמול מפגש מכירות ראשון, שבו לקחו חלק אנשי עסקים ומנהלים בענפי הנדל"ן והפיננסים. במפגש הוצג הבניין הראשון, אשר כולל 80 יח"ד. כאמור, המנהלת תציע מחירים חסרי תקדים עבור לקוחותיה לרכישה הקרקע האטרקטיבית ביותר בעיר תל אביב ותביא את אחד מקבלני הביצוע הגדולים לטובת הבנייה בשטח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חנן מור. אייל טואג,
חנן מור/אייל טואג

בהמשך לדיווח למשקיעים שיצא לפני מספר שבועות, קבוצת מור נדל"ן מציעה פתרון לבניין אחד מתוך כ-4 בניינים בפרויקט ובוחנת מספר אופציות עבור מימון הפרויקט ביניהן להמשיך ולמכור את יתר יח"ד בשאר 3 הבניינים יחד עם האופציה להכניס משקיע אסטרטגי בהמשך.

גורמים בענף ציינו כי "בחברה הבינו את אתגרי התקופה ויצרו פתרונות יצירתיים בדמות שותפויות חזקות, שיודעות להניע פרויקטים כאלו".

מקבוצת מור נדל"ן נמסר בתגובה כי "במסגרת יישום התוכנית האסטרטגית ועל פי לוחות הזמנים החלה מכירת הבניין הראשון. מהלך זה לצד מהלכים נוספים יפחיתו את הוצאות המימון על החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully