וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחן הבא של רמ"י: בכמה תימכר קרקע ליחידת דיור בלב גוש דן?

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 10:14

לכל מי שמצפה לבניה במרכז הארץ, השבוע ייצא לדרך מכרז ענק על שטח כפר אז"ר ברמת גן להקמת 695 דירות. השומה של רמ"י במכרז הזה מגיעה לסביבות 1.1 מיליון שקל עבור קרקע ליח"ד. השאלה הגדולה, בהתאם למכרזים האחרונים: כמה הקבלנים יציעו עבורה?

מגדלים ברמת גן. ראובן קסטרו
שכונת קריניצי החדשה ברמת גן/ראובן קסטרו

מכרז ענק של רשות מקרקעי ישראל בלב גוש דן, שייצא השבוע לדרך, הולך לקבוע האם המכרז היוקרתי בנתניה, בו היזמים הציעו סכומים הנמוכים בכ-30% משומת רמ"י, הולך לחזור על עצמו ולהפוך למגמה גם במכרזי בניה במרכז הארץ.

המכרז המדובר הוא על שטח בגני אז"ר, על שדות כפר אז"ר ברמת גן, צפונית-מזרחית למחלף אלוף שדה, בנגישות גבוהה לכביש גהה, לקח הרכז הסגול ולכביש רוחבי חדש שחוצה אל צומת מסובים.

השומה של רמ"י במכרז הזה מגיעה לסביבות 1.1 מיליון שקל קרקע ליחידת דיור; עלויות הפיתוח יוסיפו עוד כ־115 אלף שקל ליחידת דיור. על פי ההערכות, נראה כי חברות ענק מתעניינות במכרז, ומעניין יהיה לראות כיצד זה יבוא לידי ביטוי בהצעותיהן.

מגדלים ברמת גן. ראובן קסטרו
שכונת קריניצי החדשה ברמת גן/ראובן קסטרו

נזכיר כי בפרויקט הקודם בכפר אז"ר בנו אשדר אזורים וצמח המרמן את שכונת קריניצי החדשה, הממוקמת על אחת הקרקעות היוקרתיות ביותר במרחב גוש דן, בין קריית קריניצי לכפר אז"ר, בסמוך לבית החולים תל השומר, אוניברסיטת בר אילן ולעורקי התנועה הראשיים. נבנו אז 5 מגדלי יוקרה בני 23-25 קומות.

השכונה החדשה כולה, שיוצאת השבוע לדרך בהליך מהיר, תוכננה בותמ"ל ומשתרעת על 293 דונם, ומתוכננות בה 1,920 יחידות דיור סך הכל. מדובר על מגדלים של 25 ו־33 קומות. גודל כל מתחם לפי המכרז הוא 2.6־4.9 דונם, המיועדים ל־120־205 יחידות דיור, שיהוו חלק מהשכונה העולה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully