וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכס לעתיד: כך תשמרו על סגנון החיים שהתרגלתם אליו בזמן הפנסיה

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 16:16

מה עובר לכם בראש כשאתם שומעים את המילים פנסיה באמצעות נדל"ן מניב? פחד, הקלה או אולי בהלה שאין לכם מושג מה קורה עם הפנסיה שלכם? הדרך להבטחת הכנסה חודשית שתתאים לסגנון החיים הנוכחי שלכם גם בפנסיה - מתחילה בתכנון נכון בזמן הנכון. כך תעשו את זה

אישה מבוגרת עובדת בגינה. ShutterStock
נכס לעתיד: כך תשמרו על סגנון החיים שהתרגלתם אליו בזמן הפנסיה/ShutterStock

יש תחושה כי בשנה האחרונה, עקב המשבר הכלכלי והפוליטי, חוסר הוודאות משתלט על המדינה וכולם נמצאים במצב הישרדותי. התחושה הזאת היא אמיתית, אבל תנו לי לגלות לכם סוד: במדינתנו הקטנה - חוסר הוודאות הוא שגרה. כל כמה שנים אנחנו מרגישים שהכל כאן קורס.

המצב השגרתי הזה, של חוסר ודאות תמידי, מוביל אצל רוב האנשים לשאננות, שהיא סוג של מגננה. לא סתם שתי המילים הכי נפוצות בלקסיקון הישראלי הן: "יהיה בסדר".

זה אולי נכון בהרבה מקרים. עם זאת - לא כשזה נוגע לפנסיה שלכם. כשמדובר בעתיד הכלכלי שלכם ושל המשפחה שלכם, כדי שיהיה בסדר - צריך לפעול.

זוג אצל יועץ פנסיוני. ShutterStock
האם אתם יודעים מה גובה הפנסיה המשוער שלכם?/ShutterStock

הדרך להבטחת הכנסה חודשית שתתאים לסגנון החיים הנוכחי שלכם גם בפנסיה - מתחילה בתכנון נכון. אז בואו נפליג קדימה לגיל הפרישה. האם אתם יודעים מה גובה הפנסיה המשוער שלכם? אם לא, זוהי נורה אדומה. בדקו זאת עכשיו.

מה שתגלו, ככל הנראה, זה שרמת החיים שאתם רגילים אליה לא תואמת את ההכנסה מהפנסיה, המגיעה בדרך כלל עד 75% משכר הבסיס שלכם (לא כולל בונוסים ורכיבים נוספים). אתם מסכימים איתי שאם התרגלתם לחיות מנטו מסוים, יהיה לכם קשה להתמודד עם הכנסה קטנה יותר, הכוללת את הפנסיה ואת קצבת הזקנה, 2,200 שקל מביטוח לאומי?

אגב, גם על קצבת הזקנה אי אפשר לבנות: לפי מחקרים, היכולת של המדינה לממן את המבוטחים מעבר לשנת 2035 מוטלת בספק - נורה אדומה נוספת, שמזכירה לנו לסמוך רק על עצמנו.

אז מה צריך לעשות? תכנון פנסיה באמצעות נדל"ן מניב היא הדרך הבטוחה ביותר לשמור על רמת החיים בזמן הפנסיה. שרון דידי, מומחית להשקעות נדל"ן בישראל, מסבירה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

נדל"ן מניב - הדרך שלכם לשמור על רמת החיים בזמן הפנסיה

לדברי שרון דידי, "פנסיה באמצעות נדל"ן מניב זה מצב בו אתם מגיעים לגיל הפרישה עם נכס לא ממושכן להשקעה, שיעניק לכם הכנסה נוספת. איך עושים את זה? דרך תכנון נכון ומוקדם. המטרה בשלב הראשון היא ליצור מצב שהשכירות תשלם את ההלוואה, כך שנסיים לשלם אותה עד גיל הפנסיה - ונתחיל ליהנות מהפירות".

"ומה אם נזכרנו מאוחר? משכנתה אפשר אמנם לקבל עד גיל 80, אבל רוב הלקוחות שמגיעים אלי בגיל 60 תמיד אומרים: "אני עם משכנתה סיימתי, לא רוצה עוד התחייבויות בגילי". במקרה הזה, אני מציעה שתי אופציות: הראשונה, להשתמש בהון העצמי, במידה ויש, ללא כל מינוף, כך שבפועל לא ניקח שום משכנתה".

"השנייה, שהרוב אוהבים: לייצר אסטרטגיה בה אנחנו רוכשים נכס מתחת למחיר השוק או מוצאים נכס עם פוטנציאל השבחה גבוה - ומוכרים אותו אחרי תקופה מסוימת, במטרה להגיע להון עצמי גבוה תוך פחות מעשור. כך, נוכל להגיע לנכס לא ממושכן".

"בשורה תחתונה, המטרה היא אחת - להוסיף מידי חודש לשורת ההכנסה שלנו את הסכום החסר לנו בזמן הפרישה, כדי להבטיח שמירה על סגנון החיים שהתרגלנו אליו. טיפ ממני - תתחילו בתכנון הפנסיה כמה שיותר מוקדם, וגם אם לא התחלתם והגעתם לגיל פרישה - תמיד יש מה לעשות על ידי תכנון נכון", אומרת דידי.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully