וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף מוצלח לפרשת אברהם גינדי? כעבור 37 שנה, כל הרוכשים קיבלו את דירותיהם

עודכן לאחרונה: 17.8.2023 / 14:31

פרשת הנדל"ן שהסעירה את ישראל לפני 37 שנה תסתיים ככל הנראה במזל טוב ובשעה טובה - עם פירוקה הצפוי של חברת אברהם גינדי, כשבין היתר המפרקים סייעו ל-1,200 רוכשי הדירות שבנתה ושיווקה אברהם גינדי בשנות השבעים והשמונים לקבל טאבו

עברו 37 שנה מאז התאבדותו של אברהם גינדי בשנת 1986, הנחשב לקבלן הכי גדול שהיה בשנות ה-70 בישראל, והפרשה הגדולה קרובה לראשונה לסיומה הרשמי, והיחסית מוצלח, אפשר לומר.

המפרקים שאול ברגרזון ואיתן ארז מוסרים כי הפירוק של החברה יסתיים עוד השנה במזל טוב - ולדבריהם, "מדובר באחד הפירוקים הכי מוצלחים בהיסטוריה של המדינה", כאשר כל 300 רוכשי הדירות קיבלו את דירותיהם שנבנו על ידי המפרקים.

במסגרת הפירוק, כל הנושים בדין קדימה והנושים המובטחים קיבלו 100 אחוז; כל הנושים הרגילים קיבלו 100 אחוז עם הפרשי הצמדה וריבית.

פרשת אברהם גינדי בדרך לסיומה?. מערכת וואלה, מערכת וואלה!
משבצת בעיתון שרק נראית משעממת: סיפורה של פרשה שלמה/מערכת וואלה!, מערכת וואלה

כמו כן, לאחר תשלום כל הוצאות הפירוק ושכר טרחת המפרקים עורכי הדין שאול ברגרזון ואיתן ארז, נותרו בקופה כ-4 מיליון שקל. המפרקים חילקו עוד כסף לדיירים שהוסיפו בזמנו כסף כדי לקבל דירותיהם, כך שלאחר כל זה נותרו עוד כ-2 מיליון שקל בקופה, והמפרקים חיפשו ומצאו את בעלי המניות של החברה וחילקו להם את הכסף הזה.

על הדרך, סייעו המפרקים ל-1,200 רוכשי דירות שבנתה ושיווקה אברהם גינדי בע"מ בשנות השבעים והשמונים לקבל טאבו. כעת, לדברי עו"ד ארז, הגיעה העת לסיים את הליכי הפירוק של החברה ודיון בחיסול החברה.

"מאחר שעדיין נותר קומץ דירות שטרם נרשמו ולא ידוע מי בעלי הזכויות הנוכחיים - אנו מנסים לעשות מאמץ אחרון לסייע להם להשלים את הרישום לפני חיסול החברה, וזו מהות המודעה שפורסמה בעיתון". לדברי המפרקים שאול ברגרזון ואיתן ארז.

הסיפור של אברהם גינדי: 37 שנה ועדיין אקטואלי

את השם גינדי אין אחד שלא מכיר, שנחשב לאחד המוכרים בתחום הנדל"ן בישראל זה ארבעה עשורים. עם זאת, לא הרבה יודעים שאת המותג המשפחתי הזה חולקות למעשה 3 חברות נפרדות המנוהלות על ידי נציגים שונים של המשפחה: גינדי החזקות, גינדי השקעות וחן ואיתי גינדי.

אברהם גינדי עבד כמתווך נדל"ן בראשון לציון בשנות השבעים ולאחר מכן הקים חברת בנייה שנשאה את שמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

פרסומת של אברהם גינדי משנות ה-70

אברהם גינדי בנה אלפי יחידות דיור ברחבי המדינה ונחשב לאחת החברות הגדולות והחזקות בשוק הישראלי, מה שגרם להתרסקות שבאה באמצע שנות ה-80 להיות גדולה וכואבת יותר - בשנת 1985 נפתחה חקירה ואברהם גינדי נעצר בחשד לפלילים. לטענת המשטרה, הוא הונה מאות לקוחות כשמכר להם קרקעות שלא היו שלו בשני יישובים שלא היו קיימים בשומרון.

ביוני 1986, בגיל 44 ואחרי שני ניסיונות התאבדות קודמים, שם אברהם גינדי קץ לחייו כשהצית את עצמו ליד הבריכה בדירת הפנטהאוז שלו. אשתו רינה ושלושה מילדיו מצאו אותו.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully