וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו חברה תקים 126 דירות יוקרה במתחם שירת הים בנתניה?

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 12:01

לאחר שמכרז שירת הים בנתניה נסגר בימים האחרונים במחירים הנמוכים בכ-30% מהשומה של רמ"י, חברת הבניה אביב ייזום מודיעה כי תקים במתחם 126 דירות יוקרה בשני מגדלי מגורים, קו ראשון לים

תוצאות מכרז "שירת הים" בנתניה של רשות מקרקעי ישראל פורסמו בימים האחרונים, והציגו ביקוש גבוה מצד יזמים, אך במחירים נמוכים, כאשר ששת היזמים שזכו במכרזים לא היו מוכנים לשלם על הקרקעות יותר מאשר 70% משומת רמ"י. מדובר במכרז, נדגיש, שבימים כתיקונם היה נחטף על ידי יזמים במחירי שיא.

בהמשך להודעה על סגירת המכרז ופרסום הזוכים, מודיעה היום (ד') חברת אביב ייזום, בבעלות משותפת של קבוצת אביב וחברת מליסרון, כי זכתה במכרז של רמ"י לרכישת קרקע בשטח של 4.7 במתחם שירת הים בנתניה תמורת 141 מיליון שקל בתוספת הוצאות פיתוח של כ-26 מיליון שקל.

החברה צפויה להקים על הקרקע שני מגדלי מגורים של 16-17 קומות, בהם ייבנו 126 יחידות דיור בשטח עילי של כ-20,755 מ"ר. הקרקע ממוקמת בקו ראשון לחוף הים, בחזית הים הדרומית בנתניה. החברה צופה, כי היתר הבנייה יתקבל תוך כשנה וחצי.

לדברי החברה, המגרש בו זכתה נהנה מנוף וגישה נוחה לחוף הים בפולג, סמיכות לשמורת האירוסים ולשכונת עיר ימים.

בנייני מגורים בעיר נתניה. ShutterStock
אילוסטרציה: בנייה של מגדלי מגורים בנתניה/ShutterStock

כחלק מאישור התוכנית של מתחם "שירת הים", ייבנה חוף רחצה מוכרז ורחב, דרך נופית עם טיילת לאורכה, מערך שבילי הולכי רגל מהעיר לים, פיתוח על הגגות וחניה תת קרקעית. המגורים יתוכננו כך שממרביתם תתקבל תצפית פתוחה לים.

דפנה הרלב, מנכ"לית אביב ייזום מסרה: "אביב ייזום מנצלת את ההזדמנויות בשוק וממשיכה לרכוש קרקעות במקומות האטרקטיביים ביותר בישראל. עם פתיחת מכרז "שירת הים" בנתניה, סימנו את הפרויקט כיעד אקסקלוסיבי בשל מיקומו הייחודי בקו ראשון לחוף הים. הזכייה במכרז הינה חלק ממימוש האסטרטגיה של החברה לרכישת קרקעות במיקומים הנהנים מביקושים גבוהים לצד קידום פרויקטים של התחדשות עירונית".

"כך, מצטרפת רכישה זו לרכישת קרקע לבניית כ-733 יח"ד בפרויקט "קרית שחקים" בהרצליה, רכישת קרקע ברחוב טבנקין בשכונת רביבים ת"א ולקידום פרויקטים רבים של התחדשות עירונית דוגמת פרויקט התחדשות עירונית רחב הידיים שבו ייבנו כ-1,500 יח"ד במתחם ההסתדרות בגבעתיים, פרויקט ברחוב המקור ברמת גן, פרויקט ברחוב רידינג ברמת אביב הירוקה, פרויקט ברחוב חפץ חיים בנחלת יצחק בת"א, פרויקט ברחוב חנקין בכיכר המדינה בת"א, פרויקט ברחוב הפודים ברמת גן פרויקט ברחוב הנצח ברמת השרון ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully