וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביבת חברות הביטוח: קבוצת כלל תשקיע עד 76.5 מיליון שקל באאורה

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 13:44

התמורה המיידית לאאורה הינה בסך של כ-49 מיליון שקל ומימוש מלא של האופציות למניות יכניס לחברה תמורה נוספת של 27.5 מיליון שקל. השקעה זו מצטרפת להסכם ההשקעה הענק שנחתם לאחרונה עם הפניקס

הדמיה - מגדל אאורה EMPIRE ברמת גן. viewpoint,
הדמיה - מגדל אאורה EMPIRE ברמת גן/viewpoint

חברת הנדל"ן אאורה מכריזה כי חתמה על הסכם השקעה ענק נוסף עם חברת ביטוח ישראלית - הפעם עם קבוצת כלל ביטוח.

על פי הדיווח, במסגרת ההסכם, תקצה אאורה לכלל ביטוח 6.47 מיליון מניות במחיר של 7.55 שקל למניה וכן 3.235 מיליון אופציות למניות, במחיר מימוש של 8.5 שקל למניה, לתקופה של שנתיים.

התמורה המיידית לאאורה הינה בסך של כ-49 מיליון שקל ומימוש מלא של האופציות למניות יכניס לחברה תמורה נוספת של 27.5 מיליון שקל. בסך הכל היא עשויה לקבל עד 76.5 מיליון שקל.

עם ההשקעה, מימוש האופציות ואופציות נוספות שיש לכלל ביטוח - היא תהפוך לבעלת עניין באאורה ותחזיק כ-5% בהשקעה כוללת של 110 מיליון שקל.

אאורה: חביבת חברות הביטוח

נזכיר כי לפני רק לפני כ-4 חודשים הודיעה אאורה כי חתמה על הסכם אסטרטגי עם חברת הפניקס, במסגרתו העמידה חברת הביטוח הון עצמי בשני פרויקטים והזרימה לאאורה 120.5 מיליון שקל.

בנוסף, במסגרת ההסכם, הפניקס תעמיד התחייבות הונית להשקעה בפרויקטים בהיקף של עד 350 מיליון שקל אשר נועדו להעמדת ההון העצמי ב-4 פרויקטים של אאורה בשיעור של 65% (בכל אחד מהפרויקטים). תמורת התחייבות זו, זכאית הפניקס ל-30% מרווחי כל אחד מהפרויקטים לאחר החזרת ההון העצמי של הפניקס ואאורה שהושקע בפרויקטים, כשיתרת 70% מהרווחים נשארים לטובת אאורה.

יש לציין כי גם חברת הביטוח מנורה היא משקיעה מובילה באאורה עם החזקה של 12% ובית השקעות מור עם החזקה של 6%. את העסקה ליוו דיסקונט קפיטל חיתום.

החברה מעריכה כי ההסכם האמור ומימושו יסייעו לה בקידום והרחבת פעילותה תוך שיפור היחסים הפיננסיים וחיזוק איתנותה הפיננסית של החברה וכן יקטינו את היקף גיוס החוב הנדרש לצרכי פעילותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully