וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקבלו היתרי בניה: חברה ישראלית תקים 51 דירות יוקרה בפורטוגל

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 17:24

התקבלו היתרי בניה ב-4 פרויקטים של החברה בפורטוגל, הכוללים הקמה של 51 דירות יוקרה בעיר פורטו. על פי הערכות החברה, התמורה הכוללת ממכירת הדירות צפויה להסתכם בסך של כ-112 מיליון שקל

פרויקט janeiro villas. אולדר קפיטל,
פרויקט janeiro villas/אולדר קפיטל

קנזון ישראל מדווחת הבוקר (א') כי חברת אולדר קפיטל (Aulder Capital), עימה חתמה לאחרונה על הסכם מחייב למיזוג, קיבלה היתרי בנייה עבור 4 מפרויקטי החברה בפורטו, פורטוגל - הכוללים הקמה של 51 דירות יוקרה בפורטוגל סה"כ.

על פי הערכות החברה, התמורה הכוללת ממכירת הדירות שיוקמו, צפויה להסתכם בסך של כ-28 מיליון יורו (כ-112 מיליון שקל). בחלק מהפרויקטים כבר נמכרו דירות בשוק החופשי בתמורה גבוהה יותר מההערכות הראשוניות. הרווח הצפוי למשקיעים הוא כ-6 מיליון יורו ודמי ההצלחה הצפויים לאולדר פורטו הם כ-1.8 מיליון יורו.

על פי האישורים שהתקבלו, אולדר קפיטל תבנה ותשפץ 51 דירות יוקרה ב-4 פרויקטים שונים: בניין איירס גוביה, הנמצא בלב העיר, כולל 10 דירות מתוכן 6 דירות נופש והשאר מיועדות למגורים קבועים. הפרויקט משתרע על שטח כולל של 907 מ"ר, ויכלול מתקנים יוקרתיים, בריכה וחדר כושר; דה ז'ניירו 31, כולל 21 דירות ו-3 וילות ומשתרע על שטח כולל של 3,796 מ"ר, ויכלול חניות, שטח מסחר וחנויות וכן בריכת שחייה; אלמדה 109, הנמצא באזור מבוקש (מול הבנק המרכזי ובצמידות לשדרות דור אליאדוס) כולל 12 דירות בשטח כולל של 1,389 מ"ר; אלמדה 555, כולל 8 דירות בשטח כולל של 666 מ"ר. תחילת הבנייה צפויה כבר ברבעון הרביעי של 2023.

פרויקט aires gouveia. אולדר קפיטל,
פרויקט aires gouveia/אולדר קפיטל

לאחרונה, כאמור, דיווחה קנזון ישראל כי היא חתמה על הסכם מחייב, כפוף לתנאים מתלים, עם בעליה של חברת אולדר קפיטל האמריקאית, על פיו סוכם שבעליה של אולדר קפיטל יעבירו 100% מפעילותם העסקית לתוך קנזון, ובתמורה תקצה להם קנזון מניות. על פי תנאי העיסקה, יוקצו לבעלי אולדר מניות שיהוו כ-73% ממניות קנזון, וכן כתבי אופציה למימוש במחיר ההקצאה המהווים כ-5% ממניות החברה.

אולדר קפיטל השלימה בחודשים האחרונים היתרי בניה למספר פרויקטים בבעלותה וכן השלימה סגירה פיננסית בפרויקט ג'ייקוב ריס (PPP). הפרויקט, בהיקף 70 מיליון דולר, משמש כחוף ים של העיר ניו יורק בארה"ב.

החברה משפצת את המבנים ההיסטוריים הקיימים המתחם לשימוש של מסעדות, בארים, מלון ואזור להופעות. בנוסף, החברה השלימה הוצאת היתר עקרוני לבניית מגדל מגורים של 46 קומות במרכז סיאטל שבמדינת וושינגטון בארה"ב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פרויקט aires gouveia. אולדר קפיטל,
פרויקט aires gouveia/אולדר קפיטל

צבי חלמיש, מנכ"ל משותף באולדר: "פורטוגל נהנית מזה תקופה מצמיחה משגשגת. תכנית הוויזה שהחילה המדינה כדי לעודד משקיעי נדל"ן, הזרימה ביקוש משמעותי לשוק הדירות ברחבי פורטוגל, אך מחירי הנדל"ן נותרו עדיין אטרקטיביים מאוד ביחס למדינות אירופה השכנות. שוק הנדל"ן בפורטו בפרט, ובמדינה בכלל, נהנה מגאות רציפה, בעיקר בתחומים של קנייה, נופש ומגורים. כל האלמנטים הללו, בשילוב הטבות מס משמעותיות המוענקות על ידי ממשלת פורטוגל, מייצרים סביבה עסקית טובה מאד ליזמות נדל"נית, אותה זיהינו כהזדמנות מצויינת המאפשרת לייצר תשואה גבוהה למשקיעים שלנו, ובהתאם אנו ממשיכים לפתח גם את הפרויקטים הנוספים שלנו בפורטוגל. במקביל, אנו מקדמים גם את פעילות הליבה של אולדר בתחום המולטי פמילי בארה"ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully