וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרון ליוקר המחייה? דירות להשכרה בפחות מ-2000 שקל, בנוסף להטבות מס

28.6.2023 / 16:58

מתחם מגורי הסטודנטים החדש בקריית שמונה מציע דירה פרטית חדשה ומרוהטת בעלות חודשית של פחות מ-2000 שקל. זאת, בנוסף להטבות המס המוצעות לתושבי העיר, מושכים צעירים רבים, לא רק סטודנטים מהאיזור, להתעניין בפרויקט

מתחם הסטודנטים be בקרית שמונה. רותם גולן,
מתחם הסטודנטים be בקרית שמונה/רותם גולן

מסתבר שיוקר המחיה במרכז הארץ גורם לצעירים לעשות צעדים ולשקול מעבר לצפון הארץ. קבוצת ברזילי וגלעד מור, מקימי מתחם מגורי הסטודנטים החדש be בקריית שמונה, מדווחים כי אחרי שפתחו את המתחם הופתעו לגלות תופעה מעניינת: "בתחילת הדרך היינו בטוחים שרק סטודנטים של מכללת תל חי והסביבה יגיעו לגור במתחם, אבל הופתענו לגלות על צעירים רבים שמגיעים מהרצליה, תל אביב ומכל רחבי הארץ".

בניסיון להסביר את התופעה, אומרים היזמים כי מחירי הדירות הזולות בפרויקט, כאמור דירה פרטית חדשה ומרוהטת מקבלן שעולה פחות מ-2,000 שקל בחודש, בנוסף להטבות המס המוצעות לתושבי העיר, מהווים חיסכון אדיר לעומת מגורים במרכז, וזה מה שמושך צעירים מכל רחבי הארץ להתעניין במגורים בקרית שמונה".

מתחם הסטודנטים be בקרית שמונה. רותם גולן,
מתחם הסטודנטים be בקרית שמונה/רותם גולן

עוז, סטודנט במתחם, מספר על ההחלטה לעבור לגור במתחם, "חיפשתי מקום לשנה אחת בלי מחויבויות שתכניס אותי להוצאות מיותרות של מעבר דירה ובלי להתחייב לטווח ארוך מידי. כאן אני מגיע עם מזוודה ולפטופ ויכול להתחיל לגור, התחושה היא ממש כמו מלון לסטודנטים אבל אתה מקבל פשוט דירה ברמה אחרת ונהנה מאוכלוסייה שהיא בדיוק באותו שלב שלך בחיים, אנשים שפתוחים להכיר ולהתפתח בתקופה הזו בחיים. זול משמעותית יחסית למה שמציעים בארץ ובלי כאב ראש" מדווח עוז סטודנט במתחם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

איך נראה מתחם הסטודנטים החדש בקרית שמונה?

"המתחם עצמו הוא לא רק דירות מגורים, כאשר יש בו גם 1,500 מטר של חללים משותפים המהווים פלטפורמה לחיי הקהילה שיש במתחם", מספרים בקבוצת ברזילי וגלעד מור, יזמי המתחם.

"כך, מידי שבוע מתקיימים אירועים במתחם, שאת חלקם מפיקים הדיירים ואת חלקם מפיקים חברת הניהול. יש הרבה מאוד תוכן, אם זה חוגי ספורט, הרצאות העשרה ומסיבות ואירועים בחגים".

מתחם הסטודנטים be בקרית שמונה. רותם גולן,
מתחם הסטודנטים be בקרית שמונה/רותם גולן

"בחללים המשותפים אפשר למצוא לובי מעוצב עם בר שנפתח באירועים, חדר כושר, ספרייה שאפשר ללמוד בה ולעבוד, חדר משחקים וחדר כביסה. בנוסף לכל זה יש רחבה גדולה עם מסך ענק להקרנה של סרטים הופעות משחקי כדורגל וכו', ורוף טופ שצופה לנוף מטורף. במתחם יש אינטרנט חזק גם בחללים המשותפים וגם בדירות והסטודנטים נהנים כחלק מדמי הניהול גם מהאינטרנט וגם ממנוי לערוצי טלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully