וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא לדרך מגה פרויקט בלב תל אביב: 400 דירות לצד רכבת השלום

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 15:31

חברת מבנה נדל"ן מכריזה על התקדמות משמעותית בהקמת מגה פרויקט בציר יגאל אלון בתל אביב, הכולל הקמת 3 מגדלים בני 47 קומות, אחד למגורים ושניים נוספים למסחר ותעסוקה | שווי הפרויקט נאמד בכ-690 מיליון שקל

הדמיית פרויקט מיטב שלב ב'. משרד דני קייזר אדריכלים,
הדמיית פרויקט מיטב שלב ב'/משרד דני קייזר אדריכלים

400 דירות למגורים ו-125 אלף מ"ר למסחר ותעסוקה על ציר יגאל אלון: הוועדה המקומית תל אביב מדווחת היום (ה') כי אישרה למתן תוקף את פרויקט מיטב שלב ב' (מתחם אלון) של חברת מבנה נדל"ן.

הפרויקט יוקם בין הרחובות יגאל אלון ממערב לשכונת בצרון, רחוב עמינדב מדרום ורחוב מיטב ממזרח, ויכלול הקמת שלושה בניינים: בניין מגורים בן 47 קומות הכולל 400 יח"ד, ושני בנייני תעסוקה בני 47 קומות. זאת, בנוסף למבנה תעסוקה של בניין "המשביר המרכזי" אותו התוכנית הגדירה כבניין לשימור.

שווי הפרויקט בספרי החברה, קודם לאישור התכנית, נאמד בסך של כ-690 מיליון שקל. בהמשך לאישור התכנית, בכוונת החברה לפעול בתקופה הקרובה לקידום התחלת תהליכי ההקמה והבניה של הפרויקט. כמו כן, החברה מדווחת כי לאחרונה הושלמה הקמתו של פרויקט המיטב שלב א', במסגרתו הוקמו 170 יחידות דיור ברחוב עמינדב.

ציר יגאל אלון נמצא במיקום מרכזי בלב העיר תל אביב, ונהנה מנגישות תחבורתית עם קירבה לתחנת רכבת השלום וכן לתחנות העתידיות שיוקמו במסגרת הרכבת הקלה ופרויקט המטרו, בנוסף לקרבה לאזורי תעסוקה, מסחר ומגורים מרכזיים.

יורם גת, סמנכ"ל הנדסה בקבוצת מבנה: "אנו רואים בפרויקט 'המיטב' פרויקט דגל אשר מחזק את אחיזתה של החברה בציר יגאל אלון תוך הגדלת היקף המגורים והתעסוקה אשר החברה יוזמת בצירים מרכזיים בתל אביב. למבנה נדל"ן נוכחות משמעותית באזור עם פרויקט הסוללים, שאף הוא פרויקט דגל של החברה המצוי בשלבי הקמה, וכן פרויקט המיטב א' שהקמתו הושלמה".

פרויקט המיטב שלב ב' מתווסף לתוכנית הייזום המשמעותית של החברה הכוללת (ללא המיטב שלב ב') - הקמת 7 פרויקטים בטווח הבינוני, שצפויים לתרום לחברה תוספת NOI שנתי באכלוס מלא של כ-200 מיליון שקל. בכך, קבוצת מבנה צפויה לחצות את רף ה- NOI השנתי של למעלה מ-1 מיליארד שקל. במקביל, צפויה החברה להכיר ברווח גולמי בהיקף של כ-475 מיליון שקל בגין 4 פרויקטים למגורים הנמצאים בימים אלה בביצוע.

בתוך כך, עדכנה אתמול (ד') מבנה נדל"ן כי השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הרחבת שתי סדרות אג"ח (סדרה כ' וסדרה כה'), במסגרתו זכתה החברה לביקושים בהיקף של כ-1.9 מיליארד שקל, מתוכם בחרה לגייס סכום של כ-1.2 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully