וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוכרים ממונפים ולחוצים למכור, למה אתם לא מנצלים את זה?

אשר בן עוז

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 10:23

נכון, זה הזמן לחכות על הגדר. כלומר, הזמן של המשקיעים הגדולים. המשקיע הקטן צריך להבין שבסביבת הריבית הנוכחית המוכר ממונף ובלחץ היסטרי למכור. יש מלא מציאות כרגע, ואף אחד לא מנצל את זה; היזם אשר בן עוז קורא לכם להתעורר, בטור דעה נוסף נוקב במיוחד

היזם אשר בן עוז - טור אישי. מערכת וואלה, מערכת וואלה
היזם אשר בן עוז - טור אישי/מערכת וואלה, מערכת וואלה

תלמדו לנצל הזדמנויות: המחירים יורדים ואתם משלמים גבוה. איך ולמה אתם עושים את זה? אולי תלמדו אותי כי זו גאונות, אין לי מילה אחרת לתאר את זה.

אם היה מדובר בפירות וירקות הייתם קונים ארגזים, אבל דווקא כשמדובר בהחלטה הכי חשובה בחייכם, אתם משלמים תמיד יותר.

נכון, זה הזמן לחכות על הגדר, אבל כשאומרים לחכות על הגדר - מתכוונים למשקיעים הגדולים. עם המשקיע הקטן, הזוג הצעיר שמחפש דירה לרכישה, זה בדיוק ההפך.

תחפשו מציאה ותבינו שהמוכר ממונף ובלחץ היסטרי למכור. יש, רבותי, מלא מציאות כרגע בשוק. כשמציעים לכם לשלם 5% היום והיתרה עם האכלוס, זו גם מציאה. צריך רק סבלנות ולחפש.

אז תפסיקו לשלם כפול על מה שעולה רבע. תקנו היום ברבע ותימכרו כשהמחיר יחזור למה שהיה, בעוד מספר שנים. גם יצחק תשובה עשה את הכסף הגדול שלו לא בגז, אלא בשנות השמונים בניו יורק בשפל השוק, כשקנה מאגרי דירות.

המסר שלי: תדאגו לעצמכם, אף אחד אחר לא ידאג

אני צמחתי מלמטה מבית שאן ומכיר את המשקיע הקטן. הייתי בשטח ואני לא שוכח מאיפה באתי. אני עדיין קטן ויש לי לאן לשאוף, אני עדיין לא מספיק גדול כדי להיות צנוע. אני חיי את השטח. אאבק על כל פינת שטח פוטנציאלית. אלחם על כל מקום שאוכל להשביח ולא משנה כמה יהיה לי - תמיד אישאר חבר נאמן של השטח.

המסר שלי לכל אחד ואחד מאיתנו - תלמדו לנצל הזדמנויות. כשהמחירים יורדים, המתמטיקה אומרת שמשלמים בזול, וכשההנהגה לא טובה, ההיגיון אומר שמחליפים אותה. כשהמחליף יותר גרוע, ההיגיון אומר נמתין עוד טיפה, נסבול בשקט ובסוף נחליף גם אותו.

אמרתי כבר בטור הקודם: עדיין לא נולד המנהיג שיוציא את העגלה מהבוץ. הוא עדיין לא מסתובב בינינו. מה זה אומר? אם אין אני לי מי לי. תתמודדו בחוכמה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully