וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפי התכנית: עם הון עצמי של 752 מיליון שקל - קבוצת מור מוכנה לשדה דב

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 10:35

אסטרטגיה בתנופה: קבוצת מור מסכמת רבעון ראשון לשנת 2023 ומממשת אסטרטגיה של הגברת מכירות, פתרונות מימון ומקסום ערך הנכסים | החברה סיימה את הרבעון הראשון עם הכנסות בסך 120 מיליון שקל ורווח נקי של כ-13 מיליון שקל

הדמיה - הפרויקט של קבוצת מור בשדה דב. קבוצת more,
הדמיה - הפרויקט של קבוצת מור בשדה דב/קבוצת more

קבוצת מור מדווחת היום (ה') את תוצאותיה לרבעון הראשון של שנת 2023, ונראה כי הכל הולך להם בדיוק בהתאם לאסטרטגיה שהקבוצה התוותה לעצמה בתחילת השנה, להגברת מכירות, פתרונות מימון ומקסום ערך הנכסים, במטרה להיערך למגה פרויקט בשדה דב.

הקבוצה מדווחת על הכנסות בסך כ-120 מיליון שקל ברבעון הראשון של שנת 2023, רווח גולמי בסך כ-19 מיליון שקל, בשיעור של כ-16%, וכן רווח נקי בסך כ-13.4 מיליון שקל. ההון העצמי של הקבוצה עלה ל-751 מיליון שקל, עלייה של כ-100 מיליון שקל בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

בהמשך ישיר לדיווח, הקבוצה מדווחת על התקדמות משמעותית בפרויקט שדה דב לקראת שיווק עיריית תל אביב אישרה את תכנית העיצוב האדריכלי לפרויקט. האישור מבטיח רמת ודאות גבוהה לתכנון הסופי, לקראת שיווק במהלך הרבעון הנוכחי. החברה בוחנת מכירת חלק מרכיב הקרקע בפרויקט.

הדמיה - הפרויקט של קבוצת מור בשדה דב. קבוצת more,
הדמיה - הפרויקט של קבוצת מור בשדה דב/קבוצת more

לאחר תאריך המאזן הושלמה מכירת שטחי מסחר במודיעין וראשון לציון תמורת 143 מיליון שקל ומעל לשווים בספרים - החברה פועלת למכירת נכסים נוספים בחריש ואור-ים.

כמו כן, החברה מקימה פרויקטים נוספים שסך הרווח הגולמי שטרם הוכר בפרויקטים בביצוע ותכנון מסתכם לכ-1.2 מיליארד שקל - כאשר 608 מיליון שקל מפרויקט שדה דב.

מקבוצת מור נמסר כי "תוצאות הרבעון הראשון משקפות אמון בקבוצה ובפעילותה העסקית. ההון העצמי של הקבוצה ממשיך לעלות והסתכם ב-751 מיליון שקל. אנו ממשיכים ביישום אסטרטגיה של הגברת מכירות, פתרונות מימון ומקסום ערך הנכסים - במהלך חודש מאי מכרנו שטחי מסחר ב-143 מיליון שקל, מעל השווי בספרים ואנו פועלים למכירת נכסים נוספים בהתאם לתכניות החברה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully