וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו מפקד צבאי בשטח": קורס תקדימי מעתיק את תורת הפיקוד הצבאי לאתרי הבניה

עודכן לאחרונה: 24.5.2023 / 18:58

דגש על בטיחות: האקדמיה למקצועות הבניה ערכה השתלמות פיקוד ומטה ראשונה למנהלי עבודה בכירים בענף הבנייה, בה ניתן דגש רב על היבטים של בטיחות, פיקוד ורב זירתיות. הקורס עוצב באמצעות קצינים בכירים במערכת הביטחון

השתלמות פיקוד ומטה למנהלי עבודה בכירים באקדמיה למקצועות הבנייה. יובל חן,
השתלמות פיקוד ומטה למנהלי עבודה בכירים באקדמיה למקצועות הבנייה/יובל חן

"מנהלי עבודה מכהנים נדרשים לכלים של מנהיגות ופיקוד לא פחות ממפקד צבאי בשטח בהיבטים של בטיחות, פיקוד ושליטה ורב זירתיות", כך נאמר בהשתלמות דמוית פו"מ (פיקוד ומטה) ראשונה שנערכה באקדמיה למקצועות הבניה למנהלי עבודה בכירים המכהנים בענף, בהובלת הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה והמנכ"ל, דוד יהלומי.

הקורס עוצב בסיוע של מנהלים בכירים במשק הישראלי וקצינים בכירים המערכת הביטחון, ועתיד להשתלב כחלק מהכשרות ההמשך בתוך "האקדמיה למקצועות הבניה", ולתת כלים מתקדמים לניהול בענף.

ראש צוות הפיתוח של הקורס, וצבי רוט המלווה המקצועי שמינה יצחק מויאל, כתבו במבוא של הקורס: "אתרי הבנייה המתקדמים בהיבטים של בטיחות ורב זירתיות מחייבים להכשיר את מנהל העבודה של המחקר בכלים מתקדמים של פיקוד ושליטה".

פגישה בין האקדמיה למקצועות הבניה ומשרד הבינוי והשיכון. האקדמיה למקצועות הבניה,
פגישה בין האקדמיה למקצועות הבניה ומשרד הבינוי והשיכון/האקדמיה למקצועות הבניה

האקדמיה למקצועות הבניה הוקמה על ידי ראול סרוגו, נשיא התאחדות בוני הארץ, יצחק מויאל, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ובייעוץ של חגי רזניק, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון לשעבר.

לאחר הכשרה והשמה של 200 עובדים בשנת 2022, הצפי בשנה הקרובה, על פי הנתונים עד כה, הוא להשמה של מספר דומה, כשהפעם הדגש על אוכלוסיות חרדים, מיעוטים וחיילים משוחררים.

במקביל, נפתח ליין של הכשרות המשך לצד חתימת מיזם משותף מול המדינה, שעתיד, על פי ההערכות להכפיל פי 4 את מספר ההשמות בענף ולהכשיר עוד מאות ואלפי זוגות ידיים החסרות כיום בענף הבנייה.

יצחק מויאל, ממובילי המיזם, מסר: "ההון האנושי, הכשרתו וקידומו, הם נר לרגלינו. נמשיך לפעול בתחום זה, בכל הכח".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully