וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולים שלב: שיתוף פעולה בין הממשלה והאקדמיה למקצועות הבנייה

עודכן לאחרונה: 22.2.2023 / 8:49

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, נפגש עם ראשי האקדמיה למקצועות הבניה בדרך להנעת שלב נוסף להכשרת עובדים ישראלים בענף הבניה, בכללם גם עובדים חרדים ובני מיעוטים

פגישה בין האקדמיה למקצועות הבניה ומשרד הבינוי והשיכון. האקדמיה למקצועות הבניה,
פגישה בין האקדמיה למקצועות הבניה ומשרד הבינוי והשיכון/האקדמיה למקצועות הבניה

מתקדמת בכל הכח: לאחר שראשי האקדמיה הצהירו ערב הקמת הממשלה הנוכחית כי הם פועלים להפעלת מהלך משותף שיביא להגדלת פרויקט ההכשרה של אלפי עובדים חדשים בכל שנה, כשברקע מצוקת כח האדם בענף הבניה - אתמול (ג') נפגש שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, עם ראשי מיזם האקדמיה למקצועות הבניה לקידום מטרה זו.

נזכיר כי במסגרת השלב הראשון של פרויקט האקדמיה למקצועות הבניה, שהושלם לאחרונה, הושמו מאות עובדים בענף, לאחר שעברו הכשרה, והמטרה כעת להרחיב את היריעה באמצעות מיזם משותף עם המדינה - ולעבות את קהלי היעד, בין היתר, בחיילים משוחררים, חרדים ואוכלוסיית מעטים כולל מערך השמה בקצה.

במהלך הפגישה, השר העמיק בדבר יכולת הענף לקלוט עובדים ישראלים, ויו"ר התאחדות השיפוצים, ערן סיב, תיאר לשר את המענה הייחודי שמציע הפרויקט לקבלני השיפוצים שעמדו לפני מחסור משמעותי בכוח אדם מוכשר.

ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים ובוגרי תכנית ההכשרה. האקדמיה למקצועות הבניה,
ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים ובוגרי תכנית ההכשרה/האקדמיה למקצועות הבניה

לאחר שחגי רזניק, לשעבר מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון והיום יועץ מקצועי לפרויקט, הציג לשר והמנכ"ל את שלבי העבודה, הורה השר להמשיך את עבודת המטה על שלב ב' של הפרויקט והדגיש את החשיבות הערכית שבקידום עובדים ישראלים.

פרויקט האקדמיה למקצועות הבנייה יצא לדרך בשנת 2022, ביוזמתם של ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ויצחק מויאל, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ, כשהמטרות העיקריות הן: להפעיל הכשרות במגוון רחב מאוד של מקצועות הבניה וניהול בניה, לקדם מהלך לשיתוף המדינה בהכשרה והשמה של אלפי עובדים חדשים וכן להניע עבודה ישראלית שחסרה בענף הבניה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully