וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הפתרון למצוקת כח האדם בענף הבניה?

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 17:52

בונים על הממשלה החדשה: כשברקע מצוקת כח האדם בענף הבניה - האקדמיה למקצועות הבניה מכינה מהלך לשיתוף המדינה בהכשרה והשמה של אלפי עובדים חדשים

האקדמיה למקצועות הבניה צפויה להתרחב. יח"צ,
האקדמיה למקצועות הבניה צפויה להתרחב/יח"צ

לקראת סיום שלב הפיילוט של האקדמיה למקצועות הבניה, שעתיד להביא להשמתם של מעל 200 עובדים חדשים בענף הבניה עד סוף השנה הנוכחית - צפויה האקדמיה להפעיל הכשרות במגוון רחב מאוד של מקצועות הבניה וניהול בניה. מטרת האקדמיה להניע עבודה ישראלית שחסרה בענף הבניה.

בימים אלו כבר מתקיימות הכשרות של עשרות עובדים במקצועות הטכנולוגיים והרטובים - בניהן הלהיט החדש בניית בית חכם עם הטכנולוגיה האחרונה.

מיד עם הידיעה כי צפויה לקום ממשלה קבועה בישראל, הנחה צוות ההיגוי של האקדמיה את היועץ המקצועי, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון לשעבר, חגי רזניק, להכין את כלל הנדרש להפעלת מהלך משותף עם הממשלה, שיביא להגדלת פרויקט ההכשרה של אלפי תלמידים בכל שנה, כשברקע מצוקת כח האדם בענף הבניה.

כעת, העיניים נושאות לזהות שר הבינוי והשיכון ושר הכלכלה החדשים, וככל שיאשרו את המהלך תוכל האקדמיה לצאת להכשרות והשמות רבות נוספות בענף ולהביא להכשרתם והשמתם של אלפי עובדים חדשים בענף הבניה.

נושאים אליה עיניים

יוזמי המהלך הם ראול סרוגו, נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, יצחק מויאל יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות ומשה בן זקן, מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבניה.

ערן סיב, יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים: "סרוגו, מויאל, בן זקן ואני חלמנו והגשמנו בכוחות עצמנו את הקמת האקדמיה וביצוע ההכשרות למקצועות הבניה. עתה, משתכנס ממשלה חדשה לתוקף, אנו נושאים אליה עיניים לתת גיבוי ותנופה למהלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully