וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תהמר עלינו אדון בצלאל: המון חברות נדל"ן עומדות להתפרק

אשר בן עוז

עודכן לאחרונה: 11.5.2023 / 16:13

נדל"ניסט מהבטן: אחרי שאכל במשך שנים מהידיים של הנדל"ן מאות מיליארדים של מיסים והיטלים, משרד האוצר חייב להתעורר ולנהל את התקציבים שלו מחדש לטובת הענף שהוא הקטר המרכזי של המשק; אשר בן עוז יוצא נגד שר האוצר בטור אישי בועט במיוחד

היזם אשר בן עוז - טור אישי. מערכת וואלה, מערכת וואלה
אשר בן עוז בטור אישי ובועט במיוחד/מערכת וואלה, מערכת וואלה

זה לא אישי, זה מקצועי: בצל(אל) סמוטריץ' - כשמו כן הוא. המילה בצל הכי מתאימה לו. מאז שהוא שר האוצר כולם דומעים ולא בגלל השם שלו, אלא בגלל המהלכים שלו.

אל תהמר עלינו אדון בצלאל. ארץ ישראל חשובה לך, בזה אני בטוח, אבל מה עם אלו שבונים את הארץ? כי נראה שהדרך שלך מאפשרת לך לראות רק בתי קרקע - אבל אם תרים קצת את הראש תראה גם בניינים ומגדלים.

בצלאל היקר, הריביות ימשיכו לגדול כל עוד אתה בתפקיד. אם היית פוליטיקאי כל כך חכם לא היית לוקח את התפקיד שביבי נותן לכל מי שהוא רוצה להפיל. אפילו כוכב הטיק טוק איתמר בן גביר לא נפל לתפקיד הזה.

אם אתה כל כך אוהב את העם - תוותר. לא בושה להגיד "אני לא מתאים". עבדתי קשה מאד בשביל להגיע לאן שהגעתי, יצא לי להכיר במהלך הדרך המון יזמים וקבלנים ישרים והגונים בעלי משפחות - שרק מבקשים להתפרנס. התפקיד הזה גדול עליך.

בצלאל סמוטריץ',1 במאי 2023. ראובן קסטרו
בצלאל סמוטריץ',1 במאי 2023/ראובן קסטרו

ועכשיו, נתייחס קצת למצב שוק הנדל"ן. בטור האחרון כתבתי כי הסוף של שוק הדיור יגיע ב-5 השנים הקרובות. 3 שבועות אחרי ואני יכול להצהיר - אם איך שזה נראה היום, זה יקרה הרבה לפני.

המון חברות נדל"ן בישראל עומדות לקראת פירוק - ומוכרות נכסים ב-20% פחות מהמחיר שהם בעצמם קנו. זה פשוט לא יאומן מה קרה לנדל"ן בארץ, ותבינו - אין שום קשר לקורונה.

משרד האוצר חייב להתעורר ולנהל את התקציבים שלו מחדש לטובת הענף שהוא הקטר המרכזי של המשק, אחרי שבמשך שנים אכל מהידיים של הנדל"ן מאות מיליארדים של מיסים והיטלים.

עם זאת, לצערנו הרב, עולם האינטרס לעולם לא ייהרס, והכל יהיה כשהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully