וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים לעבוד ולטייל ביפן? הזדמנות מדהימה

עודכן לאחרונה: 30.4.2023 / 10:18

החלום הישראלי החדש: 200 צעירים ישראלים אקראיים עד גיל 30, המעוניינים לעבוד ולטייל במקביל, יורשו לקבל אשרת עבודה ביפן לעבודה למשך שנה - במסגרת הסכם הדדי שנחתם בטוקיו, במטרה לקדם את היחסים בין המדינות

רובע שינג'וקו, טוקיו, יפן. ShutterStock
רובע שינג'וקו, טוקיו, יפן/ShutterStock

בשורה לתרמילאים הישראלים שרוצים לעבוד ולטייל בעולם: 200 צעירים ישראלים אקראיים עד גיל 30 יורשו לקבל אשרת עבודה ושהייה ביפן למשך שנה. מדובר על הסכם הדדיות שנחתם בטוקיו בידי השגריר הישראלי ביפן, גלעד כהן, עם הממשל היפני, לפיו יוכלו צעירים יפנים, במקביל, לעבוד באופן דומה בישראל.

ההסכם נחתם בין הממשלות לרגל יום העצמאות "כדי לקדם הבנה הדדית בין שתי המדינות".

אז מה הם התנאים לקבלת אשרת העבודה ביפן? מטיילים עד גיל 30, כאמור, ללא עבר פלילי, אשר העבודה אינה המטרה העיקרית לשהייתם, ובידם כרטיס טיסה חזרה, או די כסף לטייל ולחזור באופן מוכח.

על פי ההסכם, כל צד יתיר לאזרח המדינה השולחת להגיש בקשה לאשרת חופשת-עבודה בשגרירות המדינה המארחת, הממוקמת במדינה השולחת. בעת הצורך, נציגי השגרירות יראיינו את המועמדים על מנת לקבוע את זכאותם

הר פוג'י, יפן. ShutterStock
חולמים לעבוד ולטייל ביפן? הזדמנות מדהימה/ShutterStock

כאמור, אזרח המדינה השולחת שברשותו אשרת חופשת עבודה שהונפקה רשאי לשהות במדינה המארחת בהתאם לתנאי הסכם זה, לתקופה שלא תעלה על שנה מיום הכניסה למדינה המארחת, ורשאי לעסוק בעבודה בשכר ללא היתר עבודה נפרד כפעילות אגבית לחופשתו לצורך השלמת מימון הנסיעה שלו, בהתאם לחוקים ולתקנות התקפים של המדינה המארחת.

במקביל, המשתתפים היפנים בתכנית, אשר מגיעים לחופשת-עבודה במדינת ישראל, אינם רשאים לעבוד אצל אותו מעסיק במשך יותר משלושה חודשים במהלך תקופת שהותם במדינת ישראל.

כמו כן, המשתתפים מיפן, במסגרת ההסכם, רשאים להירשם לתכנית הכשרה או לימודי שפה של עד שלושה חודשים במהלך תקופת שהותם במדינת ישראל.

יש להדגיש כי אזרח המדינה השולחת, שנכנס למדינה המארחת עם אשרת חופשת עבודה, יציית לחוקים ולתקנות של המדינה המארחת במהלך שהותו במדינה המארחת ולא יעסוק בעבודה המנוגדת למטרת תכנית חופשת העבודה.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully