וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרה לא עוצרת: עוד 3,000 יחידות דיור יבנו בעיר

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 11:46

התוכנית ביוזמת חברת קרדן נדל"ן כוללת בנייה של מבני מגורים בני 7, 10 ו-15 קומות, כ-3,100 מ"ר שטחי מסחר, כ-5,600 מ"ר לתעסוקה, כ-145,000 שטחי ציבור ו-50 דונם שטחים פתוחים

חדרה מתחדשת. בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים,
שכונה שמחברת בין מזרח למערב/בר לוי אדריכלים ומתכנני ערים

הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה חיפה, בראשות יו"ר הוועדה ומתכנן המחוז, רונן סגל, החליטה על הפקדת תוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה (מתחם 15) בצפון-מזרח העיר חדרה.

התוכנית משתרעת על שטח כולל של כ-300 דונם וממוקמת מצפון לשכונת בית אליעזר, מזרחית לשכונת אחוזת דניה, מדרום לנחל חדרה ומערבית לשמורת ביצת זיתא.

התוכנית שביוזמת חברת קרדן נדל"ן, כוללת כ-3,000 יחידות שיוקמו בבינוי מדורג של מבני מגורים בני 7, 10 ו-15 קומות. בנוסף ליחידות הדיור, התוכנית כוללת כ-3,100 מ"ר עבור שטחי מסחר וכ-5,600 מ"ר עבור שטחי תעסוקה שישולבו בחלק ממבני המגורים בשכונה, כ-145,000 עבור שטחי ציבור וכ-50 דונם של שטחים פתוחים.

בהיבט התחבורתי, התוכנית כוללת הקמת מסוף תחבורה לאוטובוסים שישרת את כלל העיר, וכן סלילת כביש חדש שיחבר בין השכונה החדשה עם ההרחבות למתחמים המצויים במזרח העיר ואזור התעשייה הקיים שיורחב בתוכנית מקודמת אחרת.

חיבור בין מזרח למערב

יו"ר הוועדה המחוזית חיפה ומתכנן המחוז, רונן סגל אמר עם הפקדת התוכנית, "התוכנית מהווה נדבך חשוב בפיתוח העיר ויוצרת חיבור בין שכונת בית אליעזר בקצה המזרחי של הישוב, מערבה לכיוון מרכז העיר. קידום התוכנית היווה אתגר משמעותי לוועדה נוכח הימצאותם של קווי תשתיות ארציים בסמוך ובתחום התוכנית המוצעת לרבות קווי מתח עליון, קווי גז, וקווי מים של חברת 'מקורות'. עם זאת, לאחר תיאום מאומץ מול גופי התשתית התאפשר קידום התוכנית".

התוכנית מצטרפת לשורה של תוכניות נוספות שמקדמת הוועדה בעיר- שכונות "הפארק" ו-"מתחם 17" המצויות בדרום-מזרח העיר, ו-"מתחם 25" המצוי בדרום העיר.

אתמול דווח על עסקה גדולה שנחתמה בעיר בין חברת 'קרית ספר' וקבוצת 'בית ירושלמי' לבנייה של כ-500 יחידות דיור על קרקע בשטח של כ-52 דונם. מדובר בבשורה לזוגות צעירים המחפשים מגורים לרכישה קרוב למרכז במחיר סביר.

  • עוד באותו נושא:
  • חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully