וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצפון מתעורר: נפתח מתחם אוכל יחודי בקרית שמונה

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 10:51

בשורה חדשה לתושבי הצפון והמטיילים באזור: אחרי שנים של חוסר בבנייה חדשה בעיר קרית שמונה, במרכז העיר נפתח מתחם אוכל מרשים הכולל 7 מסעדות בוטיק וחנות נוחות הפתוחה 24/7

מתחם האוכל החדש והייחודי שנפתח בקרית שמונה. יח"צ,
מתחם האוכל החדש והייחודי שנפתח בקרית שמונה/יח"צ

בהמשך לפרסום של וואלה נדל"ן על השקתו של מתחם מגורי סטודנטים שיתופי ייחודי במרכז קרית שמונה, בימים האחרונים נפתח מתחם אוכל ייחודי, בצמוד למגורי הסטודנטים, שעתיד לשרת את תושבי העיר, המטיילים, וכמובן את מאות הסטודנטים המתגוררים במתחם באופן קבוע.

מתחם מגורי הסטודנטים מעוטר במבנה מרשים ומושקע המשלב לובי כניסה מפואר וחניון תת קרקעי. חזית המבנה מחופה זכוכיות ואלומיניום ייחודיים. את המתחם יחתום גג ייחודי ומעוצב.

מבנה מגורי הסטודנטים, אשר בנייתו הסתיימה לפני כחודש, צפוי לאכלס כ-400 סטודנטים וסטודנטיות החל משנת הלימודים הקרובה שנפתחת היום (ראשון 23/10). בנוסף, ישנו מתחם משרדים של 550 מ"ר אשר יהיה פעיל לאורך כל שעות היום, ומתחם למסחר ותעסוקה בשטח של 550 מ"ר.

כמו כן, המתחם יכיל רחבה גדולה עם מקומות ישיבה ומסך ענק, אשר תשרת את הסטודנטים ואת שאר תושבי העיר ומבקרי האזור לאירועים משמעותיים כמו הקרנת משחקי המונדיאל, שווקי ביגוד של יד שנייה ועוד הרבה אירועים שימשכו תנועה של צרכנים ויעניקו בוסט למסחר.

כ-5 מיליון מבקרים בשנה

היתרון של המתחם שהוא מערכת אקו סיסטם (Eco System), ועל כן הוא בנוי להזין את עצמו באופן טבעי בלקוחות ובעובדים זמינים, סטודנטים אשר גרים במתחם, באופן רצוף, בנוסף לפוטנציאל של כלי הרכב שעוברים בכביש המרכזי - תושבי האזור והמטיילים שנוסעים בכל סוף שבוע לאורכו של כביש 90 בדרכם לאחד מאתרי התיירות בצפון וחולפים דרך מרכז העיר של קריית שמונה. פוטנציאל זה מגיע לחשיפה של לא פחות מ-5 מיליון כלי רכב בשנה.

המתחם החדש יכיל בית קפה איכותי בסגנון בייקרי, המגיש קפה איכותי וסנדויצ'ים בכל שעות יום, מסעדת המבורגרים ייחודית, מסעדת פיצות פסטה ייחודית, סושי, גלידרייה, מסעדה הודית וכמובן חנות נוחות שתהיה פתוחה 24/7.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"I

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully