וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שיא: הפרויקט השיתופי הראשון לסטודנטים בישראל הושק בק"ש

עודכן לאחרונה: 14.10.2022 / 10:03

מי אמר שפינוי בינוי תקוע בפריפריה? בזמן שיא של 5 שנים מרכישת המגרש - הוקם פרויקט שיתופי ראשון לסטודנטים בישראל, סמוך למכללת תל חי

השקת הפרויקט השיתופי לסטודנטים בקרית שמונה. יותם שחר,
השקת הפרויקט השיתופי לסטודנטים בקרית שמונה/יותם שחר

פרויקט מגורי הסטודנטים השיתופי הראשון בישראל הושק ביום רביעי (11.10) בקרית שמונה, סמוך למכללת תל חי, בנוכחות מאות אנשים ובהם ראש עיריית קריית שמונה, מנכ"ל מכללת תל חי, עיתונאים, משקיעים וסטודנטים.

הפרויקט הייחודי הזה משלב 316 דירות פרטיות מאובזרות ומרוהטות לסטודנטים (400 מיטות), 1,500 מטר של חללים משותפים ו-1,100 מטר של מסחר ומשרדים. קומת המסחר תכלול מסעדות איכותיות ורשתות אוכל ארציות מביעות בה עניין רב.

יזמי הפרויקט הם קבוצת ברזילי וגלעד מור, אשר הקדימו את ההתחייבות החוזית לבעלי הדירות ומסרו את הפרויקט כשנה לפני הזמן שהתחייבו אליו.

המבנה צפוי להתאכלס בעוד כחודש. טווח המחירים בפרויקט ינוע סביב 1,400 שקל ליחיד בדירת זוג (סה"כ לכל הדירה 2,800) ו-2,000 שקל לדירת יחיד.

מה המשמעות השיתופית?

316 דירות פרטיות מאובזרות ומרוהטות לסטודנטים ו-1,500 מטר של חללים משותפים, הכוללים לובי עם בר, חלל לימודים ועבודה, חלל כביסה עם משחקים, סטודיו לכושר והרצאות, קולנוע חיצוני וגג עם נוף מרהיב לחרמון. הדירות מגיעות מרוהטות באופן מלא כולל מוצרי חשמל וריהוט עד רמת הסכו"ם וסטודנט צריך להביא רק מזוודה עם בגדים ומחשב. דמי הניהול בפרויקט יהיו 240 שקל לסטודנט ויכללו - ועד בית, אינטרנט סיבים אופטיים, אפליקציית טלוויזיה כולל כל הערוצים, ביטוח מבנה ותכולה ונגישות לכלל המתחמים בפרויקט.

בנוסף ל-400 מיטות מגורים, חזית הפרויקט כוללת 1,100 מטר של מסחר ומשרדים. הבניין נראה יוקרתי וכולל חזית מזכוכית ואלומיניום. לבניין המשרדים לובי מעוצב יוקרתי. קומת המסחר תכלול מסעדות איכותיות ורשתות אוכל ארציות מביעות בה עניין רב.

מתחם חדשני זה יגרום למטיילים ליהנות מהמסעדות וממה שיש לעיר להציע. בסמוך לפרויקט זורם נחל מדהים ומתחם נעים בחיק הטבע, פארק הזהב. העסקים במתחם ייהנו מזמינות עובדים שוטפת של סטודנטים אשר גרים בסמיכות למתחם של המשרדים והמסחר.

"כותבים את הסיפור החדש של קריית שמונה"

היזם, עידו ברזילי: "הפרויקט מציע חוויית מגורים מותאמת בליווי חברת ניהול מקצועית. הדירות עצמן מספקות מרחב אישי באווירה צעירה, נעימה ומודרנית, לצד חללים משותפים ללמידה, מתחם למסיבות, לובי עם בר, סטודיו ליוגה ופילאטיס, חדר משחקים, אולם קולנוע ועוד, כמו גם שירותים חיוניים כמו חדר כביסה מרווח, ספרייה ללימודים ורצועת מסחר בקומת הקרקע וחזית הפרויקט עם בתי קפה וברים וחנויות נוחות. הפרויקט גורר עניין רב ומחזק את החוויה האקדמית והסטודנטיאלית בקריית שמונה. כמו כן, אנו מאמינים שרבים מהצעירים שיספגו את החוויה עשויים להישאר בעיר גם לאחר הלימודים ולספק לה דם חדש וכוח עבודה צעיר".

אפשרות נוספת ואטרקטיבית לסטודנטים במתחם הוא שאטל למכללה וחזרה למתחם במהלך שעות היממה. גלעד מור היזם: "הדבר מהווה חיסכון אדיר בהוצאות רכב הנלוות כמו טיפולים, ביטוח ודלק שהם הוצאות של שגרה עבור מי שמחזיק רכב ומגיעות לסכום של כ-1,500 שקל בחודש בממוצע - סכום לא מבוטל לשכר של סטודנט".

ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן: "בשנים האחרונות אנחנו כותבים את הסיפור החדש של קריית שמונה ולצד הפיכת העיר לבירת הפודטק של ישראל, לעיר יזמות ותרבות והמשך ההשקעה המסיבית בתחום החינוך, אנחנו מכוונים לצמיחה במרכז העיר, ומעונות הסטודנטים הן רק חלק ממהלכים רבים לפיתוח המרכז - בו נמצאים היכל התרבות, מרכז הכיכרות, מרכזי קניות ועוד. כל הפעילויות הללו ימשיכו לחזק את המרכז שלנו ולהפוך אותו למקום נגיש, יפה ותוסס לכולם. נמשיך לעודד יזמים להשקיע בקריית שמונה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully